Шановні учні 8-го класу!
На жаль, нам довелося змінити форму навчання. Але ми все зможемо, ми впораємось! Надсилайте виконані завдання мені на електронну адресу reddyhairia@gmail.com або на Вайбер.
16.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
С.124, вправа 10 письмово
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
18.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
С.140, вправа 6, 7, письмово
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
30.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1, стор.142-143: а) -усно, b), c) - письмово
Вправа 2, с.143-144: а) - усно, b) - письмово.
Вправа 3, с.144 письмово
Бажаю успіхів, чекаю на фото виконаних завдань!
01.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вправа 5, стор.155 - письмово (доповнити речення за змістом діалогу стор.142-143)
Вправа 6, стор.145 - (усно) - прочитати, перекласти,
Вправа 7, стор.146 (усно) - прочитати, перекласти.
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
06.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ми продовжуємо працювати з пасивним станом. Перед карантином ми вивчили Present Simple Passive Voice (пасивний стан у теперішньому простому часі) з формулою для побудови речень am/is/are +V3, а сьогодні вивчаємо Past Simple Passive Voice (пасивний стан у минулому часі) та його формулою was\were + V3. Пам'ятаємо, що при перекладі пасивного стану над підметом виконується дія (книгу читають, пісню співають).
Щоб краще зрозуміти цю тему, я пропоную вам прочитати правило (параграф 8, стор.261 та виконати письмово вправу 1, стор.146, вправу 2, стор.147.
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
08.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ми продовжуємо працювати з пасивним станом Past Simple Passive Voice (пасивний стан у минулому часі) та його формулою was\were + V3.
Ваше завдання на сьогодні - ex.4, p.147, ex. 5, p.148. Обидві вправи необхідно виконати писььмово. Пояснення до вправ:
1) ex.4, p.147
Необхідно розкрити дужки керуючись згаданою вище формулою. Ми використовуємо в однині was, а у множині were + ретю форму дієслова у дужках (див.таблицю стор.286-287). Якщо дієслова там немає, то це правильне дієслово (переходить за правилом додавання закінчення
-ed), тоді до дієслова просто додаємо закінчення -ed.
2) ex. 5, p.148 трохи складніша. Необхідно перевести речення в акивному стані у пасивний стан самому. Для цього шукаємо, над яким предметом у реченні відбуваєтьсяя дія та будуємо реченн за формулою was\were + V3. Уважно прочитайте зразок до вправи!
Бажаю успіхів!
13.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання - поставити запитання до запропонованих речень вправи 6, сторінка 148. На допомогу вам - підказка будови запитання.

Чекаю на фото ваших виконаних вправ!
15.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання - опрацювати усно сторінки 150-152. Опрацюйте ретельно, тому що наступного уроку до цього маеріалу буде задане письмове завдання.
Слова до цих сторінок:
bunk off - прогулювати
to be devastated - бути спустошеним
gardening tips - садівництво
to get over something - подолати щось
sew - шити
beat - ритм
lyrics - вірші пісні
argue - сперечатися
cranky - капризуючий
Octopus - осьминіг
Бажаю успіхів!
22.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми виконуємо завдання до тексту, який ви прочитали на сторінках 151-152.
Тепер відповімо на запитання до нього (вправа 5, стор.153.) Всі запианн починаються зі слова Who - хто?
1) Хто приєднався до Quarrymen у 1957?
2) Хто пішов у море?
3) Хто купив їх перший сінгл?
4) Хто Створив вигляд Бітлз?
5) Хто слухав Blackbird та Octopus's Garden?
6) Які події з життя Джона зробили його нещасливим?
Виконайте цю вправу письмово.
А тепер перекладіть усно вправу 7, сторінки 153-154.
Бажаю успіхів!
27.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання - читати та перекладати вправу 1, сторінка 155-156.
До цієї вправи подано наступні слова:
to lean over - нахилитись
to give a hand - допомогти
to walk out - вийти
На сторінці 157 знаходяться тестові завдання b) та запитання впр.2, стор. 157.
Ці вправи необхідно виконати письмово.
Нагадую, що у травні будуть річні контрольні роботи з англійської мови за матеріалом підручника. Повторюйте граматичний матеріал на сторінках підручника 241-269 та лексику вивчених тем.
Бажаю успіхів!
На жаль, нам довелося змінити форму навчання. Але ми все зможемо, ми впораємось! Надсилайте виконані завдання мені на електронну адресу reddyhairia@gmail.com або на Вайбер.
16.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
С.124, вправа 10 письмово
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
18.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
С.140, вправа 6, 7, письмово
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
30.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1, стор.142-143: а) -усно, b), c) - письмово
Вправа 2, с.143-144: а) - усно, b) - письмово.
Вправа 3, с.144 письмово
Бажаю успіхів, чекаю на фото виконаних завдань!
01.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вправа 5, стор.155 - письмово (доповнити речення за змістом діалогу стор.142-143)
Вправа 6, стор.145 - (усно) - прочитати, перекласти,
Вправа 7, стор.146 (усно) - прочитати, перекласти.
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
06.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ми продовжуємо працювати з пасивним станом. Перед карантином ми вивчили Present Simple Passive Voice (пасивний стан у теперішньому простому часі) з формулою для побудови речень am/is/are +V3, а сьогодні вивчаємо Past Simple Passive Voice (пасивний стан у минулому часі) та його формулою was\were + V3. Пам'ятаємо, що при перекладі пасивного стану над підметом виконується дія (книгу читають, пісню співають).
Щоб краще зрозуміти цю тему, я пропоную вам прочитати правило (параграф 8, стор.261 та виконати письмово вправу 1, стор.146, вправу 2, стор.147.
Бажаю успіхів! Чекаю на фото виконаних завдань!
08.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ми продовжуємо працювати з пасивним станом Past Simple Passive Voice (пасивний стан у минулому часі) та його формулою was\were + V3.
Ваше завдання на сьогодні - ex.4, p.147, ex. 5, p.148. Обидві вправи необхідно виконати писььмово. Пояснення до вправ:
1) ex.4, p.147
Необхідно розкрити дужки керуючись згаданою вище формулою. Ми використовуємо в однині was, а у множині were + ретю форму дієслова у дужках (див.таблицю стор.286-287). Якщо дієслова там немає, то це правильне дієслово (переходить за правилом додавання закінчення
-ed), тоді до дієслова просто додаємо закінчення -ed.
2) ex. 5, p.148 трохи складніша. Необхідно перевести речення в акивному стані у пасивний стан самому. Для цього шукаємо, над яким предметом у реченні відбуваєтьсяя дія та будуємо реченн за формулою was\were + V3. Уважно прочитайте зразок до вправи!
Бажаю успіхів!
13.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання - поставити запитання до запропонованих речень вправи 6, сторінка 148. На допомогу вам - підказка будови запитання.

Чекаю на фото ваших виконаних вправ!
15.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання - опрацювати усно сторінки 150-152. Опрацюйте ретельно, тому що наступного уроку до цього маеріалу буде задане письмове завдання.
Слова до цих сторінок:
bunk off - прогулювати
to be devastated - бути спустошеним
gardening tips - садівництво
to get over something - подолати щось
sew - шити
beat - ритм
lyrics - вірші пісні
argue - сперечатися
cranky - капризуючий
Octopus - осьминіг
Бажаю успіхів!
22.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми виконуємо завдання до тексту, який ви прочитали на сторінках 151-152.
Тепер відповімо на запитання до нього (вправа 5, стор.153.) Всі запианн починаються зі слова Who - хто?
1) Хто приєднався до Quarrymen у 1957?
2) Хто пішов у море?
3) Хто купив їх перший сінгл?
4) Хто Створив вигляд Бітлз?
5) Хто слухав Blackbird та Octopus's Garden?
6) Які події з життя Джона зробили його нещасливим?
Виконайте цю вправу письмово.
А тепер перекладіть усно вправу 7, сторінки 153-154.
Бажаю успіхів!
27.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання - читати та перекладати вправу 1, сторінка 155-156.
До цієї вправи подано наступні слова:
to lean over - нахилитись
to give a hand - допомогти
to walk out - вийти
На сторінці 157 знаходяться тестові завдання b) та запитання впр.2, стор. 157.
Ці вправи необхідно виконати письмово.
Нагадую, що у травні будуть річні контрольні роботи з англійської мови за матеріалом підручника. Повторюйте граматичний матеріал на сторінках підручника 241-269 та лексику вивчених тем.
Бажаю успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий