2 клас

Любі мої учні 2-го класу! На жаль, нам довелося змінити з вами форму спілкування. Але нічого, ми впораємось! Це наш з вами перший дистанційний урок.
Почнемо, як завжди з читання. Якщо вам не зрозуміло, як читається слово, то ваші батьки допоможуть скористуватися Гугль-перекладачем, написати це слово, натиснути на позначку і це слово буде озвучено й перекладено.

16.03.20
Остання тема, яку ми з вами вивчали, це назви частин тіла. Повторіть, її будь-ласка.





А сьогодні на нас чекає третій урок теми "This is me!" - "Це я!"
Тема заняття: "Мій батько розумний!" (сторінки підручника 102-103). 
Мета: навчитися описувати своїх родичів за допомогою нових слів.
1) По-перше, вивчимо нові слова. Запишіть їх, будь-ласка, у словник:

tall (тол) - високий
slim (слім) - стрункий
strong (строн) - міцний
clever (клеве) - розумний
young (ян) - молодий
fat (фет) - товстий
short (шот) - низький


2) А тепер прочитайте та перекладіть вправи 1,2, с.102 з цими словами. Якщо ви не можете прочитати і перекласти речення, скорисайтесь гугл перекладачем, натисніть кнопку-мікрофон і вам це речення буде озвучено і перекладено.
3) Згадаємо правило, що англійська буква Yy на кінці речення читається (і) і прочиаємо вправу 4, с.103.
4) Робота у друкованому зошиті: вправа 1,2,3, стор.73

Бажаю успіхів! Чекаю на ваші дописи у коментарях, які завдання зроблені, з якими виникли проблеми, спробую допомогти.

19.03.20
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!
Тема сьогоднішнього заняття "Вона втомлена" (сторінки підручника 104-105). 
Мета: навчитися описувати настрій своїх родичів за допомогою нових слів.

1) Нові слова виписуємо у словник:

sad (сед) - сумний
happy (хепі) - щасливий
surprised (сепрайзд) - здивований
scared (скеад) - зляканий
angry (енгрі) - сердитий
bored ( бод) - нудьгуючий
tired (таед) - втомлений

2) А тепер читаємо вправу 1, с. 104 з новими словами. Якщо ви не можете прочитати і перекласти речення, скорисайтесь гугл перекладачем, натисніть кнопку-мікрофон і вам це речення буде озвучено і перекладено.
3) Продовжуємо читання вправа 4, с. 105
4) Останнє завдання: робочий зошит, стор.74.

Бажаю успіхів!


20.03.20
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!
Тема сьогоднішнього заняття "Зніми свій капелюх" (сторінки підручника 105-107).
 Мета: навчитися описувати свій одяг за допомогою нових слів.

1) Нові слова виписуємо у словник:
a T-shirt (е ті-шот) - футболка
shoes (шуз) - туфлі
a skirt (е скьот)  - спідниця
trousers (траузіз) - брюки
a jacket (е джекіт) - куртка, піджак
a hat (е хет) - карелюх
old (оулд) - старий
new (нью) - новий

2) Вправи для читання: впр. 1, с.106, впр.4,с. 104.Якщо ви не можете прочитати і перекласти речення, скорисайтесь гугл перекладачем, натисніть кнопку-мікрофон і вам це речення буде озвучено і перекладено.
3) Завдання у друкованому зошиті: с.75

Бажаю успіхів!

30.03.20
Вітаю відвідувачів своєї сторінки! Сподіваюся, ви успішно впоралися із попередніми завданнями.
Тема уроку сьогодні: "Мені подобається жовтий светр"(с.108)
Мета: повторити матеріал попереднього уроку та вміти читати речення з лексикою теми.
 Тож, почнемо з повтрення слів попереднього уроку. 
1) Нове слово на сьогодні:
a sweater (е свете - светр)

2)Раджу подивитися навчальне відео, в якому ви повторите лексику теми:

3) Вправа для читання: впр.4, стор.108.Якщо ви не можете прочитати і перекласти речення, скорисайтесь гугл перекладачем, натисніть кнопку-мікрофон і вам це речення буде озвучено і перекладено.
4) Робота в друкованому зошиті:
Вправа 1, стор.76 - дописуємо пропущену букву у словах і далі треба приклеїти наліпки. Виділені букви - це ті, які треба дописати.
Перше слово - sweater 
Друге слово - shirt (сорочка)
Третє слово - skirt (спідниця)
Четверте слово - shorts (шорти)
П'яте слово - trousers (брюки)
Шосте слово - jacket (куртка, піджак)

Вправа 2, стор.76 (друкований зошит)


Бажаю успіхів!

02.04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!
Сьогодні 
Тема уроку "Я в кепці" (сторінки підручника 109-110)
Мета уроку: навчитися казати:
 I am wearing... (ай ем веарін) - я ношу...або я вдягнений...
He is wearing...(хі із веарін) - він носить...або він вдягнений...
She is wearing... (ші із веарін) - вона носить...або вона вдягнена...
We are wearing...(ві а веарін) -  ми носимо...або ми вдягнені...
Повторіть спочатку назви одягу попереднього уроку (дивись зміст попереднього уроку)
 А тепер вивчимо нові слова:

a dress (е дрес) - сукня
a hat (е хет) - капелюх
jeans (джінз) - джинси
a tracksuit (е трексьют) - спортивний костюм
a cap (е кеп) - кепка, шапка

Тепер трохи почитаємо (вправа 1, стор.109). Якщо ви не можете прочитати і перекласти речення, скорисайтесь гугл перекладачем, натисніть кнопку-мікрофон і вам це речення буде озвучено і перекладено.
Так само прочитаємо і перекладемо вправу 2, стор.109.
А зараз попрацюємо у друкованому зошиті (стор.77).
Вправа 1, стор.77 - прочиай і розфарбуй відповідно до змісту речень.
Вправа 2, стор.77 - Напиши речення.
Вправа 3 ,стор.77 - виконати за бажанням.


Бажаю успіхів!

03.04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!
Сьогодні 
Тема уроку "Ти у джинсах?" (сторінки підручника 111-112)
Почнемо заняття з повторення лексики (слів, словосполучень) попереднього уроку. Я раджу повторювати лексику всіх попередніх уроків, атже новий матеріал грунтується на змісті попереднього.

I am wearing... (ай ем веарін) - я ношу...або я вдягнений...
He is wearing...(хі із веарін) - він носить...або він вдягнений...
She is wearing... (ші із веарін) - вона носить...або вона вдягнена...
We are wearing...(ві а веарін) -  ми носимо...або ми вдягнені...
You are wearing...(ю а веарін) - ти/ ви носите...або вдягнені
They are wearing...(зей а веарін) - вони носять...або вдягнені
Для створення запитання ставимо am, is або are з другого мясця у реченні на перше:

Am I wearing? (ем ай веарін) - я ношу?
Is he wearing? (із хі веарін) - він носить?
Is she wearing? (із ші веарін) - вона носить?
Are we wearing? (а ві веарін) - ми носимо?
Are you wearing?(а ю веарін) - ти/ ви носите?
Are they wearing? (а зей веарін) - вони носять?

Якщо ви уважно вивчите це мовні зразки, то вам дуже легкобуде прочитати та перекласти зміст вправ підручника:
Вправа1, стор.111
Вправа 2, стор.111

А тепер працюємо у друкованому зошиті, стор.78: (див.фото)
Бажаю успіхів!

06.04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!
Тема уроку "Де моя кепка?" (сторінка підручника 113)
На початку уроку повторіть назви одягу. Можна скористатися розділом цього блогу "тестові завдання" та виконати тест Clothes LearningApps, можна повторити матеріал попередніх уроків на цій сторінці за попередні дати.
А тепер прочитаємо вправу 1, стор.113

Can you see my shirt, Mum?
Ii's on the bed.

Can you see my socks, Mum? (Кен ю сі май сокс, мам?) - Можеш ти бачити мої шкарпетки, мамо?
They are under the chair.(Зей а анде зе чеа) - Вони під стільцем.

Where are my shoes, Mum? (Веа а май шуз, мам?) - Де мої туфлі, мамо?
 They are in the box.(Зей а ін зе бокс) - Вони у коробці

Where is my cap, Mum? (Веа із май кеп?) - Де моя кепка, мамо?
It's on your head! (ітс он йо хед) - Вона на твоїй голові!

А тепер виконаємо вправу 2 ,стор.113
Знайдіть слова у лінії зі "склеєними" словами:
T-shirt  jeans  shorts  sweater  caps  shoes

Далі робота у друкованому зошиті: виконаємо завдання на сторінці 79.
У першій вправі прочитайте та намалюйте згадані предмети.
Ящо не впораєтесь із другою та третьою вправами, то скористайтеся фото:


Бажаю успіхів!

09.04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Де моя кепка?" (сторінка підручника 114)
Мета: активізувати лексику уроку та тренувати у мовленні використання прийменників місця on, in, under.

Почнемо з повторення прийменників:
on (он) - на
in (ін) - у,в
under (анде) - під
Тепер розглянемо малюнок і самі розкладемо речі у кімнаті:

A dress is on the bed. (е дрес із он зе бед) - Сукня знаходиться на ліжку.
Shoes are under the bed.(шуз а анде зе бед) - Туфлі знаходяться під ліжком.
Socks are in the toybox.(сокс а ін зе тойбокс) - Шкарпетки знаходяться у коробці з іграшками.
A skirt is on the chair.(е скьот із он зе чеа) - Спідниця знаходиться на стільці.

Тепер прочитаємо вправу 4,стор.114 і перекладемо. Знайдіть на малюнку хлопця, який відповідає опису.

Вправа 5, стор.114 пропонує також знайти дитину на малюнку, яка відповідає опису у тексті.
Далі виконуємо вправи у друкованому зошиті на стор.80.
Бажаю успіхів!

10.04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Повторення" (сторінка підручника 117-118)
Мета: активізувати лексику уроку та тренувати у мовленні лексику вивченої теми.

На сторінці 115 є завдання проектної роботи для учнів,яке полягає у вирізанні паперової ляльки та одягу для неї. На мою думку, це завдання є дуже близьким до уроку трудового навчання, а не англійської мови.
Єдине що стосується  вивчення англійської мови - це слова:

draw (дро) - намалюй
cut (кат) - виріж
colour(кале)- розфарбуй
dress your doll (дрес йо дол) - вдягни свою ляльку
let's play (летс плей) - давай грати

Учні за бажанням можуть виконати це завдання, але наша мета сьогодні - повторити лексику вивченої теми стор.98-113. Повторіть, будь-ласка, слова по власному зошиту.

Для цього відкриємо сторінку підручника 117 і знайдемо слово start.
Далі будемо рухатися клітинками цієї вправи і відповідати на запитання.

1. Is she sad?(із ші сед) - вона сумна?
2.What is it? (вот із іт) - що це?
3. What is he wearing? (вот із хі веарін?) - у що він вдягнений?
4. What is it? (вот із іт?) - що це?
5. Is she surprised? (із ші сепрайзд?) - вона здивована?
6. What is she wearing? (вот із ші веарін?) - у що вона вдягнена?
7. What is it? (вот із іт?) -що це?
8. What is it? (вот із іт?) -що це?
9. Is he clever? (із хі клеве?) - він розумний?
10.What is it? (вот із іт?) - що це?
11. What is she wearing? (вот із ші веарін?) - у що вона вдягнена?
12. Is she slim? (із ші слім?) - вона струнка?
13.What is it? (вот із іт?) -що це?
14.What is she wearing? (вот із ші веарін?) - у що вона вдягнена?
15. Is he bored? (із хі бод?) - йому нудно?
16. Is he tall and slim? (із хі тол енд слім?) - він високий та стрункий?
17. What are you wearing? (вот а ю веарін?) - у що ти вдягнений?
18.Is she young? (із ші н?) - вона молода?
19. What is it?(вот із іт?) -що це?
20. Is he happy?  (із хі хепі?)
21.Are they old?(а зей олд?) - вони старі?
22. What is she wearing? (вот із ші веарін?) - у що вона вдягнена?

Відповіли на запитання? Молодці. А зараз -  робота у друкованому зошиті (стор.81).

Вивчимо слова:

put on (пут он) - вдягти, вдягни
take off (тейк он) - зняти, зніми
your (йо) - твій ,твоя

Тепер виконайте завдання 1, 2, 3 стор.81 (друкований зошит)
Бажаю успіхів!
13.04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Повторення" 
Мета: активізувати лексику уроку та тренувати у мовленні лексику вивченої теми.
Сьогодні ми з вами працюємо у друкованих зошитах.
Відкриваємо сторінки 82-83. Уважно читайте завдання та підписуйте незнайомі слова.



Бажаю успіхів!

16 .04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Повторення" (у підручнику сторінка 118, друкований зошит - стор.84). 
Мета: активізувати лексику уроку та тренувати у мовленні лексику вивченої теми.
Відкривамо сторінку підручника 118 та виконуємо вправу 3:

1) прочитайте та перекладіть слова у рамці цієї вправи (і закреслене слово теж):

clever (клеве) - розумний
scared (скеад) - зляканий
jeans (джінз) - джинси
eyes (айз) - очі
short (шот) - низький, короткий
leg (лег) - нога
mouth (маус) - рот
tracksuit (трексьют) - спортивний костюм
dress (дрес) - сукня
hair (хеа) - волосся
cap (кеп)- кепка
toes (тоуз) - пальці на ногах
jacket (джекіт) - піджак, куртка
sweater (свете) - светр

2) тепер знайдіть ці слова у таблиці. За бажанням можете переписати таблицю у зошит та обвести знайдені слова у ньому. Не малюйте у підручнику!. Бережемо книги! Вони - наші друзі та вчителі!
3) тепер - друкований зошит, сторінка 84.

Бажаю успіхів!

17 .04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Щаслива зима" (у підручнику сторінки 119-120, друкований зошит - стор.85). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її в усному та писемному мовленні.

Сьогодні починаємо останній розділ підручника у цьому навчальному році "Our world" (наш світ). Ми познайомимося з описами пор року та назвами диких та домашніх тварин.

Наша тема сьогодні "Щаслива зима" і ми відкриваємо підручник на сторінці 119.
Деякі слова вам вже знайомі, але для того, щоб зрозуміти текст, згадаємо займенник і дієслово to be (бути), яке може мати вигляд "am", "is", "are". Для кожного займенника (це слова "я","він", "вона", "ми" та ін.) ми вживаємо своє дієслово to be:

Тепер вивчимо нові слова теми:

sledge (следжь) - кататися на санчатах
throw snowballs (сроу сноуболз) - кидати сніжки
make a snowman (мейк е сноумен) - ліпити снігову бабу.

Якщо ми хочемо сказати, що дія відбувається саме зараз, то використовуємо час Present Continuous. Ми з вами будемо його вивчати у третьому класі, зараз просто працюємо з наступною схемою:

I am
He is
She is
It is                  + дієслово     + ing
We are
You are
They are             


Наприклад:

I am sledging - я катаюся на санчатах (у цей момент)
He is sledging - він катається на санчатах (у цей момент)
She is sledging - вона катається на санчатах (у цей момент)
We are sledging - ми катаємосяна санчатах (у цей момент)
You are sledging - ти або ви катаєтеся на санчатах (у цей момент)

I am throwing snowballs - я кидаю сніжки
He is throwing snowballs - він кидає сніжки
She is throwing snowballs - вона кидає сніжки
We are throwing snowballs - ми кидаємо сніжки
You are throwing snowballs  - ти або ви кидаєте сніжки
They are throwing snowballs - вони кидають сніжки

А тепер прочитаємо вправу 1, сторінка 119:

It's snowy!
Let's go to the park!
Oh, no! It's cold!
It's not cold.
Look, she is sledging!
Look, they are throwing snowballs!
And they are making a snowman!
Look, Mary! I'm sledging!
Oops!

Тепер опишіть, що ви бачите на малюнку вправи 2, стор.119 та вправи 3, стор.120.

А зараз прочийтайте вправу 4, сторінка 120. Всі слова цієї вправи ви вчили на попередніх уроках. Якщо вам важко прочитати та перекласти, скористайтеся гугл-перекладачем, який вам прочитає і перекладе слова і речення.

Наступне завдання виконайте у друкованому зошиті, сторінка 85.
Бажаю успіхів!

22 .04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Прохолодна весна" (у підручнику сторінки 121-122, друкований зошит - стор.86). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її в усному та писемному мовленні.
Почнемо з вивчення нових слів:

spring (спрін) - весна
cool (кул) - прохолодно
warm (вом) - тепло
sunny (сані) - сонячно
tree (трі) - дерево
look (лук) - дивись
I can see (ай кен сі) - я можу бачити
a bird (е бьод) - птах.

Тепер прочитайте вправу 1, сторінка 121.

Згадайте матеріал попереднього уроку

I am
He is
She is
It is                  + дієслово     + ing
We are
You are
They are   

   і поставте запитання до малюнків вправи 2, стор.121:

Is it singing? - No, it isn't.
Is she dancing? - No, she isn't.
Is he riding a bike? - Yes, he is.
Are they playing football? Yes, they are.
Is she reading? Yes, she is.

Тепер прочитайте вправу 4, сторінка 5 та дайте письмові відповіді на запитання під текстом.
Наступне завдання - виконайте вправи 1,2,3 на сторінці 86 у друкованому зошиті.

Бажаю успіхів! 

24 .04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Спеконе літо" (у підручнику сторінки 123-124, друкований зошит - стор.87). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її в усному та писемному мовленні.

Повторіть, будь ласка, слова попереднього уроку.
А тепер вивчимо нові:

summer(саме) - літо
hot (хот) - спекотно, жарко
sunny (сані) - сонячно
sandcastle (сендкасл) - піщаний замок
shells (шелз) - мушлі
sea (сі) - море

Тепер прочитаємо вправу 1, сторінка 123, вправу 4, стор.124.
А зараз виконуємо роботу у друкованих зошитах, стор.87

Бажаю успіхів!


27 .04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Яскрава осінь" (у підручнику сторінки 125-126, друкований зошит - стор.88). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її в усному та писемному мовленні.
Почнемо з вивчення нових слів (треба виписати їх у словник):

autumn (отем) - осінь
sunny (сані) - літо
windy (вінді) - вітряно, вітряний
trees (тріз) - дерева, a tree (е трі) - дерево
bright(брайт) - яскравий
umbrella (амбрела) - парасолька
season (сізон) - пора року, сезон
What season do you like? (вот сізон ду ю лайк) - Яка пора року тобі подобається?

Тепер прочитайте вправу 1, сторінка 125.
У вправі 2, сторінка 125 пропонується скласти слово із поданих букв, виділених жовтим кольором:

1) Winter is snowy.(Зима сніжна).
2) Spring is windy. (Весна вітряна).
3) Summer is sunny. (літо сонячне).
4) Autumn is rainy. (осінь дощова).

Наступне завдання: Прочитайте, перекладіть тексти вправи 4, сторінка 126 та підберіть малюнок до поданих текстів.


У вправі 5, сторінка 126 вам пропонують назвати пору року відповідно до малюнка..

А тепер - друкований зошит, сторінка 88.




Бажаю успіхів!

30 .04
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Яка домашня тваринка у тебе є" (у підручнику сторінки 127-128, друкований зошит - стор.89). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її в усному та писемному мовленні.
Почнемо з вивчення нових слів (треба виписати їх у словник):

a turtle (е тьотл) - морська черепаха
a parrot (е перот) - папуга
a hamster (е хемсте) - хом'як
a kitten (е кітен) - кошеня
an iguana (ен ігуене) - ігуана
a puppy (е папі) - цуценя
a rabbit (е ребіт) - кролик
a goldfish (е голдфіш) - золота рибка

Запишіть ці слова у зошит та виконайте перше завдання у друкованому зошиті на сторінці 89:
Тепер прочитайте вправу 1, сторінка 127 у підручнику. Діти розповідають, яку тваринку вони мають.
Прочитали? Молодці! 
Тепер перегортаємо сторінку підручника і виконаємо усно вправу 3, сторінка 128.
Ви бачите малюнки тварин та букви під ними. Букви у словах переплуталися, треба поставити їх у правильному порядку. Для цього скористайтеся записами у зошиті.
Тепер скажіть, якого кольору ця тварина та що вона вміє робити.
І останнє завдання у підручнику - прочитайте та перекладіть вправу 4, сторінка 128. 
Повертаємося до друкованого зошита. Виконаємо вправи 2,3,сторінка 89.
Бажаю успіхів!

04 .05
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Наскільки довгий його хвіст?" (у підручнику сторінки 129-130, друкований зошит - стор.90). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її використання в усному та писемному мовленні.
Почнемо з вивчення нових слів (треба виписати їх у словник):
a pet (е пет) - домашній улюбленець
a tail (е тейл) - хвіст
How big (хау біг) - наскільки великий( велика, велике)?
How long (хау лон) - наскільки довгий?
How short (хау шот) - наскільки довге?
Випишіть ці слова у словник і прочитайте та перекладіть вправи 1,2, сторінка 129.
А зараз опрацюємо вправи у друкованому зошиті, сторінка 90).

Це фото вправ 1,2, сторінка 90. А вправу 3 на цій сторінці виконайте за бажанням.
Бажаю успіхів!

07 .05
Вітаю відвідувачів своєї сторінки!

Тема уроку "Наскільки довгий його хвіст?" (у підручнику сторінки 131-132, друкований зошит - стор.91). 
Мета: вивчити нову лексику теми та тренувати її використання в усному та писемному мовленні.
Повторіть, будь ласка, слова попереднього уроку.
Почнемо з вивчення нових слів (треба виписати їх у словник):
a farm (е фам) - ферма
good idea (гуд айдіа) - хороша ідея
have a good time (хев е гуд тайм) - мати хороший час
there (зеа) - там
a duck (е дак) - качка
a horse (е хос) - кінь
a cow (е кау) - корова
a pig (е піг) - свиня
How many (хау мені) - скільки?
Тепер прочитайте та перекладіть вправи 1, 2 сторінка 131
І залишилося завдання у друкованому зошиті на сторінці 91.



Запишіть речення у третій вправі на лініях, а не лише розкреслюйте.
Бажаю успіхів!

1 комментарий:

  1. Шановні відвідувачі цієї сторінки! Напишіть, будь-ласка, у коментарях, чи все вам зрозуміло, чи є проблеми з виконанням вправ. Ваша думка важлива для мене.

    ОтветитьУдалить