Любі мої першачки! На жаль, нам довелося змінити з вами форму спілкування. Але нічого, ми впораємось! Це наш з вами перший дистанційний урок.
Почнемо, як завжди з читання. Якщо вам не зрозуміло, як читається слово, то ваші батьки допоможуть скористуватися Гугль-перекладачем, написати це слово, натиснути на позначку і це слово буде озвучено й перекладено.
16.03
1) Відкриваємо підручник на сторінці 90-91. Це перший урок теми "Їжа" (Food).
Тема: У тебе є сендвіч із рибою? (Сторінки підручника 90-91)
На цьому занятті ми вивчемо чотири назви продуктів англійською мовою почитаємо слова з буквою Aa у закритому складі.
Спочатку виписуємо нові слова у зошит:
sandwich (сендвіч) - бутерброд
meat (міт) - м'ясо
fish (фіш) - риба
cheese (чіз) - сир
2) Тепер спробуємо почитати (вправа 3, с. 90)
Тема уроку: Що на ланч? (Сторінки підручника 96-97)
Мета: вивчити нові слова, читати букву Ее у відкритому складі, навчитися розповідати, що тобі подобається або не подобається, використовуючи нову лексику.
Нові слова(вправа 1, стор.96) - виписуємо у зошит, пишемо рядочки, вчимо:
16.03
1) Відкриваємо підручник на сторінці 90-91. Це перший урок теми "Їжа" (Food).
Тема: У тебе є сендвіч із рибою? (Сторінки підручника 90-91)
На цьому занятті ми вивчемо чотири назви продуктів англійською мовою почитаємо слова з буквою Aa у закритому складі.
Спочатку виписуємо нові слова у зошит:
sandwich (сендвіч) - бутерброд
meat (міт) - м'ясо
fish (фіш) - риба
cheese (чіз) - сир
2) Тепер спробуємо почитати (вправа 3, с. 90)
Aa
Sam (сем), and (енд), Pam (пем), rat (рет), bat (бет),
jam (джем), dad (дед), sad (сед), cat (кет).
3) А тепер подивимось, у якої дитини який бутерброд (вправа 4, сторінка 91):
Простежте від кожної дитини за лінією. І прочитаємо текст цієї вправи:
- Have you got a meat sandwich, Olenka? (Хев ю гот е міт сендвіч, Оленка) - Ти маєш буттерброд з м'ясом, Оленка?
- No, I haven't. I have got a cheese sandwich. (Ноу, ай хевент. Ай хев гот е чіз сендвіч).
На сайті http://www.study-languages-online.com/ru/en/english-for-children.html у розділі "Англійська дітям" раджу опрацювати розділи, пов'язані з назвами продуктів харчування.
Ті діти, які хочуть додатково потренуватися у читанні, можуть перейти за наступним посиланням (ці вправи я розробила спеціально для вас):
Бажаю успіхів! Пишіть у коментарях, як просувається робота.
19.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Тема занятя: "Що у твоєму ланч-боксі?" (Сторінки підручника 92-93) Це другий урок теми "Їжа" (Food).
Тема занятя: "Що у твоєму ланч-боксі?" (Сторінки підручника 92-93) Це другий урок теми "Їжа" (Food).
Сьогодні ми вивчемо ще чотири назви продуктів англійською, навчимося читати букву Aa у відкритому складі та навчимося запитувати англійською тему уроку.
Отже, починаємо працювати. А чи ви знаєте, що таке ланч-бокс? Це коробочка, спеціально призначена для тимчасового зберігання другого сніданку учня. Ми вивчаємо тему "Їжа" і все, що з цим пов'язано.
1) Відкриваємо підручник на сторінці 91-92 і виписуємо слова:
orange (оренджь) - апельсин
banana (бенане) - банан
kiwi (ківі) - ківі
lunchbox (ланчбокс) - коробка для ланчу.
2) А тепер - сторінка читання (вправа 3, с. 92)
Сьогодні ми читаємо букву Aa у відкритому складі. Голосна знаходиться у відкритому складі, коли через одну букву від неї є ще одна голосна. Тоді першу голосну читаємо, як в алфавиті.
Kate (Кейт), Dave (Дейв), name (нейм), make (мейк), cake (кейк),
take (тейк), plane (плейн), snake (снейк), skate (скейт).
Kate (кейт) and (енд) Dave (дейв), take (тейк) a cake (е кейк)!
А тепер прочитаємо речення з вправи 4, сторінка 93.
- What's in your lunchbox? (Вотс ін йо ланчбокс? - Що у твоїй коробці для ланчу?)
- I have got a sandwich, apples and oranges. (Ай хев гот е сендвіч, еплз енд оренжіз. - Я маю бутерброд, яблука та апельсини). And what's in your lunchbox? (Енд вос ін йо ланчбокс? - І що у твоїй коробці для ланчу?)
Тепер спробуйте прочитати самостійно вивчені мовні зразки (впр.5 ,стор.93).
- What's your lunchbox?
- I have got 1 kiwi, 2 sandwiches and 2 bannanas in my lunchbox.
Не забувайте про вправи для читання та сайт, вказаний у матеріалі до попереднього уроку.
Бажаю успіхів!
30.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сподіваюся, що ви успішно впоралися із попередніми завданнями.
Тема уроку: Я люблю чай". (Сторінки підручника 94-95)
Мета: вивчити нові слова, читати букву Ее, навчитися казати, що ти маєш.
Мета: вивчити нові слова, читати букву Ее, навчитися казати, що ти маєш.
1) Опрацюємо вправу 1,с.94. Прочитаємо нові слова та запишемо їх у зошит, пишемо рядочки з цими словми, запам'ятаємо їх вимову:
potato (потейтоу) - картопля
tomato ( томатоу) - помидор
a glass of milk (е глас ов мілк) склянка молока
a cup of tea (е кап ов ті) - чашка чаю
2) Прочитаємо вправу 3, стор.94.
potato (потейтоу) - картопля
tomato ( томатоу) - помидор
a glass of milk (е глас ов мілк) склянка молока
a cup of tea (е кап ов ті) - чашка чаю
2) Прочитаємо вправу 3, стор.94.
Ee (англійська буква "і" у закритому складі читається "е":
Ben (бен), Ted (тед), help (хелп), red (ред), hen (хен), egg (ег), bell (бел), ten (тен).
3) Тепер розглянемо малюнок та текст до нього на с.95.
I have got 2 sandwiches, an orange and a cup of tea. (Я маю 2 бутерброда, апельсин та чашку чаю).
I like tea. I don't like milk. (Я люблю чай. Мені не подобається молоко).
And what about you? (А як щодо тебе?)
4) Вправа 5, стор.95
Мета цієї вправи - навчитися казати, що ви любите, а що не любите. Як що вам щось подобається, то кажемо: I like (ай лайк), а якщо не подобається, то кажемо: I don't like (ай донт лайк). А тепер прочитаємо ці вирази разом із словами у реченнях:
- I like tea. (ай лайк ті - я люблю чай, або мені подобається чай) I like tea and milk (ай лайк ті енд мілк - я люблю чай і молоко).
I like tea, milk and candies (ай лайк ті, мілк енд кендіз - мені подобається чай, молоко і цукерки).
- I don't like potatoes (ай донт лайк поейтоуз - мені не подобається картопля, або я не люблю картоплю).
I don't like potatoes and tomatoes...(ай донт лайк потейтоуз енд томатоуз - мені не подобається картопля та помидори).
Бажаю успіхів у виконанні завдань!
02.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
02.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Мета: вивчити нові слова, читати букву Ее у відкритому складі, навчитися розповідати, що тобі подобається або не подобається, використовуючи нову лексику.
Нові слова(вправа 1, стор.96) - виписуємо у зошит, пишемо рядочки, вчимо:
rice(райс) - рис (остання буква на кінці не читається, буква і у відкритому складі, читається як в алфавиті (ай).
sausage (сосідж) - сосиска (друга і третя букви даютьзвук о, останню не читаємо)
soup (суп) - суп
bread (бред) - хліб
Вправа 2, стор.96 - назви, що бачиш на малюнку.
Вправа 3, стор.96 - подивись і скажи, що тобі з цього подобається, а що ні:
I like...(ай лайк) - мені подобаєтья
I don't like (ай донт лайк) - мені не подобається
Вправа 5, стор.97
Читаємо Ее у відкритому складі:
Ee
Me (мі), we (ві), he (хі),
she (ші), Pete (піт)
На прикінці уроку хочу порадити вам переглянути жартівливе відео. Головні герої кажуть про те, що вони голодні і читають меню. Вони кажуть: Can I take your order?(кен ай тейк йо оде? - можу я приняти ваше замовлення?), What would you like to eat (вот вуд ю лайк у іт? - щоб ви хотіли з'їсти?) Далі з'являюься зображення продуктів і їх називають англійською.
Бажаю успіхів!
06.04
Тема уроку: Який сьогодні день? (Сторінки підручника 98-99)
Мета: вивчити назви днів тижня, навчитися відповідати на запитання What day is it today? та читати букву Іі (ай) у закритому складі.
Почнемо з вивчення назв днів тижня, запишіть їх у зошит (хочу зазначити, що в англомовних країнах тиждень починається з неділі):
Suday (санді) - неділя
Monday (манді) - понеділок
Tuesday (тьюзді) - вівторок
Wednesday (вензді) - середа
Thursday (сьозді) - четвер
Friday (фрайді) - п'ятниця
Saturday (сетеді) - субота
Тепер навчимося відповідати на запитання What day is it today? (вот дей із іт тудей?) - який сьогодні день? (Вправи 3,4,стор.99) - прочитайте та перкладіть, вмійте самі ставити запитання:
What day is it today? - It's (= it is) Sunday.
What day is it today? - It's Monday.
What day is it today? - It's Tuesday.
What day is it today? - It's Wednesday.
What day is it today? - It's Thursday.
What day is it today? - It's Friday.
What day is it today? - It's Saturday.
Тепер трохи почитаємо (впр.5, стор.99):
06.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Тема уроку: Який сьогодні день? (Сторінки підручника 98-99)
Мета: вивчити назви днів тижня, навчитися відповідати на запитання What day is it today? та читати букву Іі (ай) у закритому складі.
Почнемо з вивчення назв днів тижня, запишіть їх у зошит (хочу зазначити, що в англомовних країнах тиждень починається з неділі):
Suday (санді) - неділя
Monday (манді) - понеділок
Tuesday (тьюзді) - вівторок
Wednesday (вензді) - середа
Thursday (сьозді) - четвер
Friday (фрайді) - п'ятниця
Saturday (сетеді) - субота
Тепер навчимося відповідати на запитання What day is it today? (вот дей із іт тудей?) - який сьогодні день? (Вправи 3,4,стор.99) - прочитайте та перкладіть, вмійте самі ставити запитання:
What day is it today? - It's (= it is) Sunday.
What day is it today? - It's Monday.
What day is it today? - It's Tuesday.
What day is it today? - It's Wednesday.
What day is it today? - It's Thursday.
What day is it today? - It's Friday.
What day is it today? - It's Saturday.
Тепер трохи почитаємо (впр.5, стор.99):
Ii
(букву "ай" читаємо "і")
Jill (Джил), Bill (Біл), sing (сін), swim (свім),
his (хіз), is (із), in (ін), six (сікс), milk (мілк).
А тепер прочитайте цю вправу по підручнику без підказок!
Бажаю успіхів!
09.04
Тема уроку: Меню (Сторінки підручника 100-101)
Мета: повторити лексику попередніх уроків, тренуватися казати, що вам подобається, розуміти зміст простого меню, читати букву Іі у відкриому складі.
Сьогодні почнемо з повторення назв днів тижня. Дивимось відео:
https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs
Якщо ви напишете в пошук Days of the week, video for kids, то отримаєте ще кілька посилань на цю тему, я вважаю, що дитина їх подивиться із задоволенням. Майже на кожну тему можна знайти такі відео.
Тепер вивчимо нову лексику теми:
Let's = Let us (летс=лет ас) - давайте
have breakfast (хев брекфаст) - мати сніданок
have lunch (хев ланч) - мати другий сніданок
What's (what is) in the menu? (вотс ін зе меню?) - що у меню?
Тепер дивимося вправу 2, стор.100
Ставимо запитання до кожного малюнка:
What's (what is) in the menu? (вотс ін зе меню?) - що у меню?
І відповідаємо на запитання:
1) meat and potatoes (міт енд потейтоуз) - м'ясо і картопля
2) fish and rice, a glass of milk (фіш енд райс) - риба та рис, (е глас ов мілк) - склянка молока
3) apples and kiwi (еплз енд ківі) - яблука та ківі
4) cheese and a sausage (чіз енд е сосідж) - сир та сосиска
5) soup, a sandwich and oranges (суп, е сендвіджь енд оренджіз) - суп, бутерброд та апельсини
Тепер ми готові до того, щоб перейти до вправи 3, стор.100
По перше, запам'ятаємо, що з назвами днів тижня ми використовуємо прийменник on, наприклад:
on Monday - у понеділок.
Тепер розглядаємо малюнки і кажемо:
On Monday I have
On Tuesday I have
On Wednesday I have
On Thursday I have
On Friday I have
І продовжуємо фразу назвами зображених на малюнках продуктів.
Прочитаємо речення під малюнками у цій вправі:
Let's have lunch! (летс хев ланч) - давайте мати другий сніданок.
I like rice, sausages, tea, apples.(ай лайк райс, сосиджіз, ті, еплз) - мені подобається рис, сосиски, чай, яблука.
I don't like soup and bread. (ай донт лайк суп енд бред) - мені не подобається суп і хліб.
Вправа 4, стор.101 - творче завдання скласти своє меню. Діти пишуть назву дня тижня і малюють, що вони б хотіли їсти у цей день. Потім озвучують за зразком.
І нарешті почитаємо букву Іі :
Сподіваюсь, ви можете прочитати цю вправу по підручнику без підказок.
Бажаю успіхів!
13.04
Тема уроку: У кафе (Сторінки підручника 102-103)
Мета: навчитися робити замовлення у кафе та читати букву Оо у закритому складі.
Відкриваємо підручник на сторінці 102 та виписуємо нові слова з вправи 1:
pizza (піце) - піцца
cola (кола) - кока-кола
ice cream (айс крім) - морозиво
juice (джюс) - сік
З цими словами треба прописати рядочки та вивчити їх.
Тепер переходимо до вправи 3, стор.102 та читаємо слова з буквою Оо:
23.04
Тема уроку: Повторення (Сторінка підручника 106)
Мета: повторити лексику вивченої теми.
Сьогодні почнемо з повторення слів на сторінці 106. Потрібно назвати англійською назви продуктів, які ви бачите.
Можна зробити наступним чином:написати у стовбчик назви продуктів, зображених на малюнку (див. у матеріалі попередніх уроків), а навпроти - перемішані слова перкладу. Завдання дитини - правильно з'єднати слово з перекладом.
soup морозиво
a sausage торт, тістечко
an ice cream склянка молока
salad апельсини
cola піцца
a cake сир
a glass of milk суп
potatoes сосиска
oranges салат
pizza картопля
cheese кола
.Також дитині буде цікаво виконати наступний проект - скласти меню з назв продуктів, які вивчили та підписати. Виконайте це у зошиті.
І в кінці заняття вивчимо віршик:
I want chicken (ай вонт чікен) - я хочу курку.
I want cheese. (ай вонт чіз) - я хочу сир.
I want fish, (ай вонт фіш) - я хочу рибу.
And chips and pease. (енд чіпс енд піз) і смажену кртоплю, і горох.
I want salad. (ай вонт селед) - я хочу салат.
I want rice. (ай вонт райс) - я хочу салат.
I want food. (ай вонт фуд) - я хочу їжу.
Food is nice! (фуд із найс) - їжа гарна.
Бажаю успіхів!
27.04
Тема уроку: Повторення (Сторінка підручника 107)
Мета: повторити лексику вивченої теми.
Сьогодні почнемо з повторення слів на сторінці 107.
Потрібно назвати англійською назви продуктів, які ви бачите.
Можна зробити наступним чином:написати у стовбчик назви продуктів, зображених на малюнку (див. у матеріалі попередніх уроків), а навпроти - перемішані слова перкладу. Завдання дитини - правильно з'єднати слово з перекладом.
kiwi (ків) риба
meat (міт) бутерброд
tomato (томатоу) банан
fish (фіш) ківі
juice (джюс) м'ясо
sandwich (сендівіч) помидор
banana (бенане) джем
a cup of tea (е кап ов ті) печиво
chocalate (чоколіт) чашка чаю
rice (райс) сік
biscuits (біскітс) шоколад
jam (джем) рис
З'єднали слово із правильним перекладом у зошиті? Молодці!
Тепер спробуємо поставити запитання до кожного малюнка та проговорити наступні фрази:
What's this?(вотс зіс) - що це?
Give me a cake, please. (гів мі е кейк, пліз) - дайте мені торт, будь ласка.
Take it, please. (тейк іт, пліз) - візьми це, будь ласка
Here you are. (хіа ю а) - ось
Thank you (сеньк ю) - дякую.
Бажаю успіхів!
30.04
Тема уроку: Опис речей (Сторінки підручника 109-111).
У підручнику ця тема звучить "Довге чи коротке?", але моя тема здається мені більш доречною.
Мета: 1) описувати предмети за допомогою слів long (лон) - довгий, short (шот) - короткий.
2) читати букву Uu у закритому складі.
Почнемо з вивчення нових слів, які необхідно записати у зошит:
long (лон) - довгий,
short (шот) - короткий.
Звертаю вашу увагу на те, що у першому слові буквосполучення ng дає носовий звук [н].
Тепер почитайте слова вправи 1, сторінка 109:
pen (пен) - ручка
pencil (пенсіл) - олівець
ruler (руле) - лінійка
long (лон) - довгий
short (шот) - короткий.
Складемо словосполучення з цими словами:
A long ruler
a long pen
a long pencil
a short pen
a short ruler
a short pencil
Тепер прочитайте вправу 2, сторінка 109.
Наступне завдання - вправа 3, сторінка 110. Назвіть предмет на малюнку і назвіть букву, з якої вона починається.
У вправі 4, сторінка 111 поставте запитання за зразком і дайте відповідь.
А зараз прочитаємо букву Uu у закритому складі (вправа 6, стор.111).
09.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Тема уроку: Меню (Сторінки підручника 100-101)
Мета: повторити лексику попередніх уроків, тренуватися казати, що вам подобається, розуміти зміст простого меню, читати букву Іі у відкриому складі.
Сьогодні почнемо з повторення назв днів тижня. Дивимось відео:
https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs
Якщо ви напишете в пошук Days of the week, video for kids, то отримаєте ще кілька посилань на цю тему, я вважаю, що дитина їх подивиться із задоволенням. Майже на кожну тему можна знайти такі відео.
Тепер вивчимо нову лексику теми:
Let's = Let us (летс=лет ас) - давайте
have breakfast (хев брекфаст) - мати сніданок
have lunch (хев ланч) - мати другий сніданок
What's (what is) in the menu? (вотс ін зе меню?) - що у меню?
Тепер дивимося вправу 2, стор.100
Ставимо запитання до кожного малюнка:
What's (what is) in the menu? (вотс ін зе меню?) - що у меню?
І відповідаємо на запитання:
1) meat and potatoes (міт енд потейтоуз) - м'ясо і картопля
2) fish and rice, a glass of milk (фіш енд райс) - риба та рис, (е глас ов мілк) - склянка молока
3) apples and kiwi (еплз енд ківі) - яблука та ківі
4) cheese and a sausage (чіз енд е сосідж) - сир та сосиска
5) soup, a sandwich and oranges (суп, е сендвіджь енд оренджіз) - суп, бутерброд та апельсини
Тепер ми готові до того, щоб перейти до вправи 3, стор.100
По перше, запам'ятаємо, що з назвами днів тижня ми використовуємо прийменник on, наприклад:
on Monday - у понеділок.
Тепер розглядаємо малюнки і кажемо:
On Monday I have
On Tuesday I have
On Wednesday I have
On Thursday I have
On Friday I have
І продовжуємо фразу назвами зображених на малюнках продуктів.
Прочитаємо речення під малюнками у цій вправі:
Let's have lunch! (летс хев ланч) - давайте мати другий сніданок.
I like rice, sausages, tea, apples.(ай лайк райс, сосиджіз, ті, еплз) - мені подобається рис, сосиски, чай, яблука.
I don't like soup and bread. (ай донт лайк суп енд бред) - мені не подобається суп і хліб.
Вправа 4, стор.101 - творче завдання скласти своє меню. Діти пишуть назву дня тижня і малюють, що вони б хотіли їсти у цей день. Потім озвучують за зразком.
І нарешті почитаємо букву Іі :
I (ай), Mike (майк), ride (райд), bike (байк), mine (майн)
five (файв), like (лайк), rice (райс).
I like rice (ай лайк райс).
Mike, let's ride a bike! (Майк, летс райд е байк)
Сподіваюсь, ви можете прочитати цю вправу по підручнику без підказок.
Бажаю успіхів!
13.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Мета: навчитися робити замовлення у кафе та читати букву Оо у закритому складі.
Відкриваємо підручник на сторінці 102 та виписуємо нові слова з вправи 1:
pizza (піце) - піцца
cola (кола) - кока-кола
ice cream (айс крім) - морозиво
juice (джюс) - сік
З цими словами треба прописати рядочки та вивчити їх.
Тепер переходимо до вправи 3, стор.102 та читаємо слова з буквою Оо:
Oo (Читаємо "о")
Bob (боб), Tom (том), dog (дог), frog (фрог), ox (окс), fox (фокс), doll (дол), box (бокс).
A doll (е дол), a dog (е дог), a fox and a frog are in a box (е фокс енд е фрог а ін е бокс).
Сподіваюся, ви можете прочитати цю вправу по підручнику без підказок.
А тепер будемо вчитися, що казати, коли ви відвідуєте кафе за кордоном. (впр.4, стор.103):
Спочатку повторимо назви продуктів у меню:
soup (суп) - суп
bread (бред) - хліб
apples (еплз) - яблука
bananas (бенанес) - банани
a sandwich (е сендвіджь) - бутерброд
meat (міт) - м'ясо
fish (фіш) - риба
a glass of milk (е глас ов мілк) - склянка молока
a tomato ( е томатоу) - помидор
pоtatoes (потейтоуз) - картопля
juice (джюс) - сік
ice cream (айс крім) - морозиво
pizza (піцце) - піцца
cake (кейк) - торт
Тепер вивчимо діалог і підставимо інші назви продуктів у нього:
- Give me an ice cream and pizza, please. (гів мі ен айс крім енд піцце, пліз) - дайте мені морозиво та піццу, будь ласка.
-Here you are. (хіа ю а) - ось.
- Thank you. (сенькь ю) - дякую.
Повторіть цей діалог кілька разів, підставляйте інші назви продуктів.
Тепер ви готові йти до кав'ярні (вправа 5, стор.103)
- Good evening! (гуд івнін - доброго вечора)
- Have you got a meat sandwich? (хев ю гот е міт сендвіч - чи маєте ви м'ясний бутерброд)
- No, we haven't. (ноу, ві хевент).
- OK. Give me pizza and juice, please. (оу кей, гів мі піце енд джюс, пліз - добре, дайте мені піццу та сік, будь ласка).
- Here you are. (хіа ю а - ось)
- Thank you. (сенькь ю - дякую)
Розіграйте діалог, вивчіть репліка та замінюйте назви продуктів.
Бажаю успіхів!
16.04
Тема уроку: Удома (Сторінки підручника 104-105)
Вивчити чотири нових слова теми, що вивчається та тренуватися у їх вживанні в усному та писемному мовленні.
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вивчити чотири нових слова теми, що вивчається та тренуватися у їх вживанні в усному та писемному мовленні.
Повторіть, будь ласка, слова попередньої теми в матеріалі уроку за 13.04.
Тепер вивчимо нові слова: (відкриваємо підручник на стор.104)
salad (селед) - салат
chocolate (чоколіт) - шоколад
biscuit (біскіт) - печиво
jam (джем) - джем
Запишіть ці слова у зошит та напишіть з ними рядки. Запям'ятайте, як вони правильно читаються та перекладаються.
Тепер назвіть, що ви бачите на малюнку вправи 2, стор.104 та скажіть, що вам з цього подобається, а що - ні.
Тепер читаємо букву Оо у відкритому складі як "оу" (вправа 3, стор.104):
Тепер вивчимо нові слова: (відкриваємо підручник на стор.104)
salad (селед) - салат
chocolate (чоколіт) - шоколад
biscuit (біскіт) - печиво
jam (джем) - джем
Запишіть ці слова у зошит та напишіть з ними рядки. Запям'ятайте, як вони правильно читаються та перекладаються.
Тепер назвіть, що ви бачите на малюнку вправи 2, стор.104 та скажіть, що вам з цього подобається, а що - ні.
Тепер читаємо букву Оо у відкритому складі як "оу" (вправа 3, стор.104):
Hello (хелоу), Rose (роуз), so-so (соу-соу), no (ноу)
home (ноу), go (гоу)
Hello, Rose! I am so-so
(Хелоу, Роуз! Ай ем соу-соу - Привіт, Роуз! У мене справи так собі).
Змогли прочитати по підручнику без підказки? Молодці!
Рухаємося далі: вправа 4, сторінка 105. Назвіть назви продуктів ,які ви бачите на малюнку (якщо ви забули, дивіться нові слова у цьому та попередніх уроках). Тепер вивчимо діалог цієї вправи, а потім ви замість згаданих назв продуктів використаєте інші, зображені на малюнку.
- Give me 2 sausages, please. (гів мі ту сосіджіз, пліз) - дайте мені 2 сосиски, будь ласка.
- And take this salad, please. Here you are. (енд тейк зіс селед, пліз, хіа ю а) - і візьміть цей салат, будь ласка.
- OK. Thank you. (оу кей, сеньк ю) - добре, дякую.
Вправа 5 - це повторення вправи 4, тілки малюнки треба малювати самому. Виконайте її за бажанням.
Бажаю успіхів!
23.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Мета: повторити лексику вивченої теми.
Сьогодні почнемо з повторення слів на сторінці 106. Потрібно назвати англійською назви продуктів, які ви бачите.
Можна зробити наступним чином:написати у стовбчик назви продуктів, зображених на малюнку (див. у матеріалі попередніх уроків), а навпроти - перемішані слова перкладу. Завдання дитини - правильно з'єднати слово з перекладом.
soup морозиво
a sausage торт, тістечко
an ice cream склянка молока
salad апельсини
cola піцца
a cake сир
a glass of milk суп
potatoes сосиска
oranges салат
pizza картопля
cheese кола
.Також дитині буде цікаво виконати наступний проект - скласти меню з назв продуктів, які вивчили та підписати. Виконайте це у зошиті.

I want cheese. (ай вонт чіз) - я хочу сир.
I want fish, (ай вонт фіш) - я хочу рибу.
And chips and pease. (енд чіпс енд піз) і смажену кртоплю, і горох.
I want salad. (ай вонт селед) - я хочу салат.
I want rice. (ай вонт райс) - я хочу салат.
I want food. (ай вонт фуд) - я хочу їжу.
Food is nice! (фуд із найс) - їжа гарна.
Бажаю успіхів!
27.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Мета: повторити лексику вивченої теми.
Сьогодні почнемо з повторення слів на сторінці 107.
Потрібно назвати англійською назви продуктів, які ви бачите.
Можна зробити наступним чином:написати у стовбчик назви продуктів, зображених на малюнку (див. у матеріалі попередніх уроків), а навпроти - перемішані слова перкладу. Завдання дитини - правильно з'єднати слово з перекладом.
kiwi (ків) риба
meat (міт) бутерброд
tomato (томатоу) банан
fish (фіш) ківі
juice (джюс) м'ясо
sandwich (сендівіч) помидор
banana (бенане) джем
a cup of tea (е кап ов ті) печиво
chocalate (чоколіт) чашка чаю
rice (райс) сік
biscuits (біскітс) шоколад
jam (джем) рис
З'єднали слово із правильним перекладом у зошиті? Молодці!
Тепер спробуємо поставити запитання до кожного малюнка та проговорити наступні фрази:
What's this?(вотс зіс) - що це?
Give me a cake, please. (гів мі е кейк, пліз) - дайте мені торт, будь ласка.
Take it, please. (тейк іт, пліз) - візьми це, будь ласка
Here you are. (хіа ю а) - ось
Thank you (сеньк ю) - дякую.
Бажаю успіхів!
30.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Тема уроку: Опис речей (Сторінки підручника 109-111).
У підручнику ця тема звучить "Довге чи коротке?", але моя тема здається мені більш доречною.
Мета: 1) описувати предмети за допомогою слів long (лон) - довгий, short (шот) - короткий.
2) читати букву Uu у закритому складі.
Почнемо з вивчення нових слів, які необхідно записати у зошит:
long (лон) - довгий,
short (шот) - короткий.
Звертаю вашу увагу на те, що у першому слові буквосполучення ng дає носовий звук [н].
Тепер почитайте слова вправи 1, сторінка 109:
pen (пен) - ручка
pencil (пенсіл) - олівець
ruler (руле) - лінійка
long (лон) - довгий
short (шот) - короткий.
Складемо словосполучення з цими словами:
A long ruler
a long pen
a long pencil
a short pen
a short ruler
a short pencil
Тепер прочитайте вправу 2, сторінка 109.
Наступне завдання - вправа 3, сторінка 110. Назвіть предмет на малюнку і назвіть букву, з якої вона починається.
У вправі 4, сторінка 111 поставте запитання за зразком і дайте відповідь.
А зараз прочитаємо букву Uu у закритому складі (вправа 6, стор.111).
Uu
Mum (мам), run (ран), fun (фан), cut (кат), nut (нат), jump (джамп), cup (кап), lunch (ланч), puppy (папі).
It can run and jump. (іт кен ран енд джамп).
Бажаю успіхів!
04.05
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Тема уроку: Що у твоєму портфелі? (Сторінка підручника 112-113).
Слова цього уроку:
book - книжка
copybook - зошит
pencil case - пенал
schoolbag - портфель
rubber - гумка
У вправі 2, сторінка 112 поставлено завдання запитати один в одного: Що у тебе в портфелі? Прочитайте та перекладіть те, що говорять діти.
Вправа 3, сторінка 113 - Знайдіть 10 літер на малюнку.
вправа 4, сторінка 113 - пропонує ті самі завдання, що й у вправі 2, стр.113
І нарешті - читання.
Минулого уроку ми читали букву Uu у закритому складі, а сьогодні - прочитаємо цю букву у відкритому складі (ю):
Uu
Sue (сью), cube (кьюб), pupil (пьюпл), uniform (юніфом), music (мьюзік), Tuesday (тьюзді).
It is Tuesday. Pupils don't like uniforms.
(іт зі тьюзді. Пьюплз донт лайк юніфомз).
Бажаю успіхів!
07.05
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Тема уроку: Це наша шклола (Сторінки підручника 114-115).
Повторіть, будь ласка ,слова попереднього уроку. Це важливо.
Повторіть, будь ласка ,слова попереднього уроку. Це важливо.
А тепер вивчимо слова цього уроку:
school (скул) - школа
teacher (тіче) - вчитель
pupil (пьюпл) -учень
blackboard (блекбод) - класна дошка
Запшіть ці слова у зошит та вивчить їх.
Тепер назвіть речі на малюнку у вправі 4, сторінка 115.
Скористайтеся мовним зразком This is (це є, використовується в однині).
Наприклад, This is a book. This is a school. This is a copybook. This is a blackboard. This is a pencil case. This is a teacher. This is a rubber. This is a bag.
А тепер - сторінка читання. Ми з вами вчили, що буква Yy на кінці речення читається "і". А тепер згадаємо це правило і прочитаємо запропоновані рядки вправи 6, стор.115:
school (скул) - школа
teacher (тіче) - вчитель
pupil (пьюпл) -учень
blackboard (блекбод) - класна дошка
Запшіть ці слова у зошит та вивчить їх.
Тепер назвіть речі на малюнку у вправі 4, сторінка 115.
Скористайтеся мовним зразком This is (це є, використовується в однині).
Наприклад, This is a book. This is a school. This is a copybook. This is a blackboard. This is a pencil case. This is a teacher. This is a rubber. This is a bag.
А тепер - сторінка читання. Ми з вами вчили, що буква Yy на кінці речення читається "і". А тепер згадаємо це правило і прочитаємо запропоновані рядки вправи 6, стор.115:
Yy
Mary (Мері), Rolly (Роллі), Polly (Поллі), family (фемілі), very (вері), happy (хепі), angry (енгрі), candy (кенді).
Mary is very happy (Мері із вері хепі).
Rolly ad Polly are family (Роллі енд Поллі а фемілі) .
Бажаю успіхів!
Шановні відвідувачі цієї сторінки! Напишіть, будь-ласка, у коментарях, чи все вам зрозуміло, чи є проблеми з виконанням вправ. Ваша думка важлива для мене.
ОтветитьУдалитьСенька ю это что?
УдалитьThank you - дякую. В українській мові немає міжзубного "С", який є першим звуком цього англійського слова. Українською це слово ПРИБЛИЗНО читається сеньк ю. Користуйтеся гугл перекладачем, там є озвучення слів.
УдалитьСпасибі вам велике, за те, що ви так детально все пояснюєте. Все дуже зрозуміло, проблем не виникало. Чекаємо нових завдань.
ОтветитьУдалитьСпасибо, очень доступно и понятно.
ОтветитьУдалитьДобрый день. Підскажіть будь-ласка завдання за 27.04 з'єднювати слова,їх треба робити у зошиті? Якщо да, то за 23.04 теж у зошиті? Дякую.
ОтветитьУдалитьДобрий день. Так, звичайно, з'єднувати у зошиті, дитина так краще запам'ятає.
ОтветитьУдалить