Любі мої учні 4-го класу! На жаль, нам довелося змінити з вами форму спілкування. Але нічого, ми впораємось! Це наш з вами перший дистанційний урок.
Почнемо, як завжди з читання. Якщо вам не зрозуміло, як читається слово, то ваші батьки допоможуть скористуватися Гугль-перекладачем, написати це слово, натиснути на позначку і це слово буде озвучено й перекладено.
Чекаю на фото виконаних завдань або на Вайбер, або на пошту reddyhair@gmail.com
16.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1) Повторіть, будь-ласка, слова попередніх уроків цієї теми.
1) Повторіть, будь-ласка, слова попередніх уроків цієї теми.
2) Опрацюйте сторінки підручника с.146-147
Бажаю успіхів!
Бажаю успіхів!
19.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Опрацюйте сторінки підручника с.148-149
с.148, впр.4 - письмово
Бажаю успіхів!
Опрацюйте сторінки підручника с.148-149
с.148, впр.4 - письмово
Бажаю успіхів!
30.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Опрацюйте сторінки підручника с.150-151,
вправа 1,стор.152 - виконати письмово
Бажаю успіхів!
Опрацюйте сторінки підручника с.150-151,
вправа 1,стор.152 - виконати письмово
Бажаю успіхів!
02.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Опрацюйте сторінки підручника с.154-155
Текст перекласти письмово, відповісти письмово на запитання.
Бажаю успіхів!
06.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми з вами працюємо на сторінках підручника 156-157.
У вправі 1, стор.156 потрібно прочитати, перекласти римовані рядки та підібрати до них малюнок.Нічого складного, кщо потрібно, користуйтеся гугл-перекладачем, натискайте на мікрофончик, текст буде озвучено.
Тепер переходимо на стор.157, працюємо з червоною рамкою.
Якщо ми хочемо сказати, що їдемо на чомусь, то використовуємо прийменник by:
to go by train - їхати потягом
to go by plane - їхати літаком
to go by boat - їхати на човні
to go by car - їхати на машині
to go by taxi - їхати на таксі
to go on foot - йти пішки
А тепер виконайте вправу 2 ,стор.157 - письмовий переклад та вивчіть нові слова:
to travel - подорожувати
to stay - залишатися, перебувати
a trip - поїздка, подорож
Бажаю успіхів! Надсилайте фото виконаних робіт!
09.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми з вами працюємо на сторінках підручника 158-159.
Почнемо з вивчення прислів'я на тему "Подорожування": See new places, meet new faces (дивіться нові місця, зустрічайте нові обличчя).
Тепер прочитаємо вправу 3, стор.158 та скажемо, відповідають чи речення малюнку.
Вправу 4, стор.158 я попрошу зробити письмово. Необхідно порівняти види транспорту, використовуючи прийменники у рамці.
Хочу нагадати вам правило про ступені порівняння прикметників та запропонувати виконати завдання з мого власного друкованого зошита для 4-го класу:
Віні-Пух із друзями плавали на човні у Королівстві
Граматики. А чи знаєте ви, яка річка там тече? Вона створена зі слів –
іменників, прикметників, дієслів та багатьох інших частин мови.
Сова запропонувала друзям погратися з
прикметниками. «А як це?» - здивувалися друзі.
Сова: Спочатку «гратимемося» з односкладовими
прикметниками. Я зловила їх декілька у річці. Я вам даватиму прикметник, а ви
утворите ступені порівняння односкладових прикметників.
Подивіться на зразок:
Прикметник
|
Порівняльний ступень
|
Найвищій ступень
|
Short - короткий
|
Shorter - коротший
|
The shortest - найкоротший
|
Long - довгий
|
Longer - довший
|
The longest - найдовший
|
High - високий
|
Higher -
вищій
|
The highest - найвищій
|
Near - близький
|
Nearer -
ближчій
|
The nearest - найближчій
|
А тепер спробуйте
ви:
Прикметник
|
Порівняльний ступень
|
Найвищій ступень
|
Slow - повільний
|
slower
|
(the) slowest
|
Strong - міцний
|
stronger
|
(the) strongest
|
Young - молодий
|
younger
|
(the) youngest
|
Cheap - дешевий
|
cheaper
|
(the) cheapest
|
Британські джерела часто не використовують артикль the у найвищому ступені порівняння прикметників, тому позначила його дужками.
Віні-Пух: Це я зрозумів. А як утворюються ступені
порівняння багатоскладових прикметників?
Сова:
Трохи інакше. Ось,
дивися:
Прикметник
|
Порівняльний ступень
|
Найвищій ступень
|
Beautiful - гарний
|
More beautiful - гарніший
|
The most beautiful -
найгарніший
|
Wonderful - чудовий
|
More wonderful - чудовіший
|
The most wonderful -
найчудовіший
|
Famous - відомий
|
More famous - відоміший
|
The most famous -
найвідоміший
|
Interesting - цікавий
|
More interesting -
цікавіший
|
The most interesting -
найцікавіший
|
А тепер спробуйте ви утворити ступені порівняння
багатоскладових прикметників:
Прикметник
|
Порівняльний ступень
|
Найвищій ступень
|
Fantastic - фантастичний
|
more fantastic
|
most fantastic
|
Expensive - дорогий
|
more expensive
|
most expensive
|
Terrible - жахливий
|
more terrible
|
most terrible
|
Delicious - смачний
|
more delicious
|
most delicious
|
Віні-Пух: А що це за окремі прикметники?
Сова: Це виняток із правила. Утворення ступені
порівняння цих прикметників треба вивчити:
Прикметник
|
Порівняльний
ступень
|
Найвищій
ступень
|
Good
|
Better
|
The best
|
Bad
|
Worse
|
The worst
|
Little
|
Less
|
The least
|
Сова: Ой! Мої любі прикметнички! Вони всі
переплуталися! Друзі, допоможіть мені утворити ступені порівняння прикметників!
Прикметник
|
Порівняльний ступень
|
Найвищій ступень
|
Wonderful
|
||
Little
|
||
Slow
|
||
Delicious
|
||
Near
|
||
Expensive
|
||
Short
|
||
Bad
|
||
Strong
|
||
Interesting
|
||
Young
|
||
Famous
|
||
Fantastic
|
||
Cheap
|
||
Good
|
||
Terrible
|
||
Small
|
Тепер виконаємо усно вправу 5, сторінка 158 - з кожної колонки возьмемо по слову та вкінці доповнимо назвою транспорту.
І вправи 6,7 теж виконуємо усно.
Бажаю успіхів!
13.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми з вами працюємо на сторінках підручника 160-161.
По-перше, перевірте ,як ви впоралися зі ступенями прикметників у матеріалі попереднього уроку. Відповіді я надрукувала таксамо там.
Перевірили?
Тема сьогодні "Подорожування, відвідуванн залізничного вокзалу". Для цього нам знадобляться слова на сторінці 160, вправа 1:
to arrive (ту ерайв) - прибувати, наголос на другий склад.
to leave (ту лів) - залишати, відправлятися.
a platform (е плетфом) - платформа
an information desk - (ен інфомейшн деск) - стіл довідок.
Уважно перепишіть ці слова у словник та вивчіть їх. Не лінуйтеся писати транскрипцію.Я написала у дужках читання цих слів українською особисто для тих, хто каже, що не знає, як читати.
Звертаю вашу увагу на артиклі перед словами. У підручнику вони не подані, але я вважаю за необхідне пояснити це. Якщо перед словом стоїть частка to, то це дієслово у початковій формі, ке відповідає на запитання "Що робити?"
Якщо перед словом стоїть артикль а (перед приголосним)/ an (перед голосним), то це іменник.
Отже, наші нові слова сьогодні - два дієслова та два іменника.
Також звертаємо увагу на те, як наші дієслова переходять у минулий час.
to arrive - правильне дієслово (переходить у минулий час за правилом, тобто за допомогою додавання закінчення -ed):
to arrive - arrived (коли переводимо дієслово у часи, то частка to викидається).
Дієслово to leave - неправильне дієслово, тобто переходить у минулий час не за правилом, його необхідно вивчити. Знайдіть це дієслово у таблиці неправильних дієслів та випишіть у словник у трьох формах:
to leave - left - left
Тепер прочитайте та перекладіть вправу 1, сторінка 160. Раджу зробити це письмово для того, щоб ви краще запам'ятали ці слова. У завданні на шкільному сайті я писала, що письмово, але тим, хто це зробить, виставлю оцінки.
Тепер прочитайте та перекладіть діалог (вправа 2, стор.160).
Вам стануть у нагоді мої пояснення про артиклі, частки, які стоять перед словами.
Слова до цього діалогу:
to be going to - збираися щось робити
Hooray - Ура!
asked - просив (дивимся на закінчення, бачимо, що дієслово у минулому часі)
to meet - зустріти (бачимо частку to, розуміємо, що це початкова форма)
I think - я думаю
need - порібно
over there - ось там
which - який
Також звертаю вашу увагу на займенники під діалогом, які треба виписати у зошит та вивчити:
I (ай) - me (мі) - Я - мені, мене
You (ю) - you (ю) - Ти - тобі,тебе
he (хі) - him (хім) - Він - його,йому
she (ші) - her (хьо) - Вона - її, їй
it (іт) - it (іт) - воно (для предметів і тварин) - йому
we (ві) - us (ас) - ми - нам, нас
you (ю) - you (ю) - ви - вам, вас
they(зей) - them (зем) - вони - їх, їм.
Звертаю вашу увагу, що займенник You використано двійчи, так як він має два значення: ти, ви.
Бажаю успіхів!
16.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми з вами працюємо на сторінках підручника 162-164.
Почнемо з тесту до діалогу ,який ви прочитали на попередньому уроці (вправа 3, стор.162)
Далі складіть усно речення за схемою (вправа 4, сторінка 162)
Вправу 5, сторінка 162 виконуємо письмово (треба замінити підкреслене слово на займенник), вказаний у завданні).
Переходимо на сторінку 163, випишемо слова першої вправи.
a ticket - квиток
a passenger - пасажир
a suitcase - валіза
Тепер прочитайте та перекладіть усно текст (вправа 2, стор.163). Невідомі слова перекладайте та виписуйте у зошит.
І, нарешті, виконайте тест вправи 3, сторінка 164. Цей тест теж виконайте письмово, наприклад:
1b
2c і т. д. (це не правильні відповіді, це зразок)
Бажаю успіхів!
23.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми з вами працюємо на сторінках підручника 165-167
Почнемо з вивчення нових слів:
to travel on business (ту тревел он бізнес) - подорожувати у справах
to travel for pleasure (ту тревел фо плежа) - подорожувати заради задоволення.
to get to know (to learn) new things - познайомитися (дізнатися) нові речі.
Тепер виконайте вправу стор.165, вправа 4. Звертайте увагу на прийменники!
Словникова робота: виписуємо слова у словник на сторінці 166, шукайте їх у словнику в кінці підручника.
Вправа 2, сторінка 166 - письмово, заповніть пропуски.
Вправа 3, сторінка 167 - усно. Розгляньте, коли потяг прибуває, на яку платформу, коли відправляється.
Бажаю успіхів!
27.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ми продовжуємо працювати з підручником, сьогодні наші завдання знаходяться на сторінках 168-170.
Спочатку з'єднайте обидва стовбчика вправи 4 за змістом і ви отримаєте діалог.
Тепер - трохи граматики. Складіть письмово запитання із словом, поданим у дужках в кінці речення. Нагадую, що запитання складаються за схемою:
Тепер випишіть слова у словник, вправа 1, стор.169 та прочитайте, перекладіть діалог (вправа 2, сторінка 169). До нього подані тестові завдання на сторінці 170. Виконайте їх усно.
Бажаю успіхів!
30.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ми продовжуємо працювати з темою "Подорожування.
Почнемо з виписування нових слів (вправа 5, стор.171).
journey - подорож
voyage - морська подорож
to board - сісти на борт
beforehand - зазадалегідь
Тепер прочитатайте та перекладіть текст цієї вправи на стор.172-173 та виконайте усно вправу 6, стор.173 (відповіді на запитанн до тексту).
Бажаю успіхів!
04.05
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні тема - Відвідування Лондону (стор.174-175).
Як завжди, почнемо з вивчення нових слів:
a tour - тур
a tourist - турист
sight - вид
sightseeing - огляд визначних місць
royal - королівський
Тепер прочитайте та перекладіть усно текст "London Sightseeing tour" (тур по визначним місцям Лондону).
Звертаю вашу увагу на те, що деякі речення у тексті написані у часі Present Perfect.
Давайте розлянемо основну інформацію, яка стосується цього часу:
Дія відбулася у минулому, але пов’язана з
теперішнім часом (між теперішнім та минулим). Як поставити дієслово у цей час:
Have\has+V3 ( has - для він, вона, воно)
Вирази цього часу:
Already - вже
Just – тільки-но
Yet – ще
Since – з часу
Ever - колись
+He has
already done his homework.
-He hasn’t
done his homework yet.
? Has he done his homework already?! При перекладі допоміжне дієслово Have\has не враховується!
Ми його не перекладаємо!
Бажаю успіхів!
07.05
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ми з вами тренуємося вживати час Present Perfect. (стор.176-177).
Почнемо з тесту до тексту, який ви прочитали на попередньому уроці (Вправа 3, сторінка 176).
А тепер розглянемо наступну таблицю:
Знайдіть у таблиці часи Present Contiuous та Present Perfect.
Ви бачите, що у Present Contiuous дія відбувається у момент мовлення, а в Present Perfect дія відбулася тільки-но, або нещодавна. Порівняємо речення у вправі 4, сторінка 176:
The bus is turning left - автобус повертає ліворуч (у цей момент) - Present Continuous.
The bus has turned left - автобус повернув ліворуч (тільки-но) - Present Perfect
He is passing the shop - Він проходить магазин (у цей момент) - Present Continuous.
He has passed the shop - Він пройшов магазин (тільки-но) - Present Perfect
She is painting the picture - Вона малює картину (у цей момент) - Present Continuous.
She has painted the picture - Вона намалювала картину (тільки-но) - Present Perfect
I am opening the window - Я відкриваю вікно - (у цей момент) - Present Continuous.
I have opened the window - Я відкриваю вікно - (тільки-но) - Present Perfect
А тепер розглянемо рамку на сторінці 177:
I have already seen the Tower of London - Я вже бачив лондонський Тауер.
I have already done shopping - Я вже зробив покупки.
We have already taken some photos - Ми вже зробили кілька фото.
Приклад заперечення у Present Perfect :
We haven't seen the Queen yet - Ми ще не відвідали королеву (але збираємося).
We haven't visited London yet - Ми не відвідали Лондон ще (але збираємося).
We haven't been to the Zoo yet - Ми не були у зоопарку ще (але збираємося).
Запитання: Як утворити час Present Perfect?
Have\has ( has - для він, вона, воно)+V3, де V3 - це третя форма дієслова у таблиці неправильних дієслів.
Більше завдань з даної теми - у Вайбері.
Почнемо з тесту до тексту, який ви прочитали на попередньому уроці (Вправа 3, сторінка 176).
А тепер розглянемо наступну таблицю:
|
Past (минулий)
|
Present (теперішній)
|
Future (майбутній)
|
Simple
(простий)
|
Дія відбулася у минулому
Yesterday - вчора
Last (week, month, year) – минулого тижня, місяця, року
Two days ago – 2 дні потому
+I went (II) to school yesterday.
I washed my
face yesterday.
-I did
not (didn’t) go (I) to school yesterday.
? Did you go to school yesterday?
|
Дія відбувається у теперішньому часі постійно
або з певною регулярністю
Usually - зазвичай
Always - завжди
Never - ніколи
Sometimes - інколи
Often - часто
Every day – кожного дня
On Mondays – по понеділках
+ he,
she, it - +S
-s, -ss,
-ch, -sh, -x, -o - +es
I go to
school. He goes to school.
-I don’t go to school. He doesn’t
go to school.
? Do you
go to school?
|
Дія відбудеться у майбутньому
Tomorrow - завтра
Next (week, month, year) – наступного
тижня, місяця, року
+ He will
go to school.
-
He won’t go to school.
? Will he go
to school?
Will not=
won’t
|
Continuous
(тривалий)
|
Дія тривала у минулому
Точно вказується час, коли відбулася дія
While - поки
Whole – весь, целый
Was/were+V+ing
+ I was sleeping, when she came.
-I was
not (wasn’t) sleeping, when she came.
? Were you sleeping, when she came?
|
Дія триває у момент мовлення
Now - зараз
At the moment – у цей момент
To be + V +ing
I am (not) going
He is (not) going
She is (not) going
It is (not) going
We are (not) going
You are (not) going
They are (not)
going
|
|
Perfect
(доконаний)
|
Дія відбулася до певного моменту у минулому
Вказується, до якого моменту у минулому
відбулася дія (by the time)
Had+V3
+ He had
learnt the news when she came.
-He
hadn’t learnt the news before she came.
?Had she
learnt the news before she came?
|
Дія відбулася у минулому, але пов’язана з
теперішнім часом
Have\has+V3
Already - вже
Just – тільки-но
Yet – ще
Since – з часу
Ever - колись
+He has
already done his homework.
-He
hasn’t done his homework yet.
? Has he
done his homework already?
|
|
Ви бачите, що у Present Contiuous дія відбувається у момент мовлення, а в Present Perfect дія відбулася тільки-но, або нещодавна. Порівняємо речення у вправі 4, сторінка 176:
The bus is turning left - автобус повертає ліворуч (у цей момент) - Present Continuous.
The bus has turned left - автобус повернув ліворуч (тільки-но) - Present Perfect
He is passing the shop - Він проходить магазин (у цей момент) - Present Continuous.
He has passed the shop - Він пройшов магазин (тільки-но) - Present Perfect
She is painting the picture - Вона малює картину (у цей момент) - Present Continuous.
She has painted the picture - Вона намалювала картину (тільки-но) - Present Perfect
I am opening the window - Я відкриваю вікно - (у цей момент) - Present Continuous.
I have opened the window - Я відкриваю вікно - (тільки-но) - Present Perfect
А тепер розглянемо рамку на сторінці 177:
I have already seen the Tower of London - Я вже бачив лондонський Тауер.
I have already done shopping - Я вже зробив покупки.
We have already taken some photos - Ми вже зробили кілька фото.
Приклад заперечення у Present Perfect :
We haven't seen the Queen yet - Ми ще не відвідали королеву (але збираємося).
We haven't visited London yet - Ми не відвідали Лондон ще (але збираємося).
We haven't been to the Zoo yet - Ми не були у зоопарку ще (але збираємося).
Запитання: Як утворити час Present Perfect?
Have\has (
Більше завдань з даної теми - у Вайбері.
Комментариев нет:
Отправить комментарий