Дорогі мої, любі п'ятикласники!
Чекаю на фото виконаних завдань або на Вайбер, або на пошту reddyhair@gmail.com
17.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1) Вправа 2, стор.152 (усно)
2) Вправа 3,4, стор. 153 (письмово)
Бажаю успіхів!
18.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1)Вправа 1, стор.154 (усно)
Бажаю успіхів!2) Вправа 2, стор.155 (письмово, виконати за зразком)
20.03
Вправи 5, стор. 156 (письмовий переклад тексту),
Вправа 6, стор.156 (письмово відповісти на запитання)
Бажаю успіхів!
31.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вправа 1, стор.156 (переклсати слова, виписати у словник)
Вправа 2, стор.156 (письмово)
Вправа 3, стор.157 (усно читати, перекладати)
Бажаю успіхів!
01.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вправа1, сторінка 158 (усно) - читаємо, перекладаємо діалог
Вправа 2,стор.159 (письмово) - повторітть правила вживання часових форм дієслів в Present Simple, Past Simple, Present Perfect
Вправа 3, стор.159(письмово) - скласти запитання з поданих слів
Вправа 4, стор.159 (письмово) - переписати речення,поставити дієслова у реченнях у ІІ колонку (минулий час, Past Simple)
Бажаю успіхів!
03.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Шановні учні! Прошу активніше надсилати ваші роботи!
Сьогодні у нас урок читання. Відкрийте, будь-ласка, підручник сторінці 161. Ви бачите текст "City Grandmother, Country Grandmother".
Перекладіть його і фото ваших робіт я чекаю на Вайбер або електронну пошту.
Бажаю успіхів!
07.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ви прочитали текст "City Grandmother, Country Grandmother".
Сьогодні вашим завданням буде дописати речення відповідно до тексту (знайти продовження речень у згаданому тексті) - вправа 2, стор.162 та виконати вправу 4, стор.162.У цій вправі ви ставите номер речення, читаєте, перекладаєе його та звертаєте увагу на підкреслене слово. Якщо до нього можна поставити запитання "хто?", то біля номера речення пишете слово Who, а якщо до речення можна поставити запитання "що", то пишемо What.
Бажаю успіхів!
08.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні завдання випробовує вашу здогадку (ex 5, p.162). Ви бачите речення, які описують загадане слово і букви цього слова, які потрібно поставити у правильному порядку (дивіться рамку). Напишіть номер речення та слово, яке ви підібрали та склали з букв.
У наступній вправі (ex.6, p.163) необхідно доповнити речення словом, яке ви самі вважаєте за потрібно написати відповідно змісту .
Бажаю успіхів!
10.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання наступне:
Стор.164-165 – текст «Міргород» - письмовий переклад (2 частини)
Бажаю успіхів!
14.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Почну зпосненн вправи 4, стор.164.
Завдання - слухай і повторюй. Прочитайте і перекладіть ці порядкові числівники. Прочитайте правило стор.209 про числівник і ви все зрозумієте.
Ще пропоную вам аке завдання з мого власного друкованого зошита:
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ви виконуєте вправи.1,.2, сторінка.172-173 - усно.
Після опрацювання тексту усно ви виконуєте тест до нього та отримуєте вашу оцінку одразу після уого виконання:
https://naurok.com.ua/test/holidays-in-britain-330171.html
Чекаю на фото виконаних завдань або на Вайбер, або на пошту reddyhair@gmail.com
17.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1) Вправа 2, стор.152 (усно)
2) Вправа 3,4, стор. 153 (письмово)
Бажаю успіхів!
18.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
1)Вправа 1, стор.154 (усно)
Бажаю успіхів!2) Вправа 2, стор.155 (письмово, виконати за зразком)
20.03
Вправи 5, стор. 156 (письмовий переклад тексту),
Вправа 6, стор.156 (письмово відповісти на запитання)
Бажаю успіхів!
31.03
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вправа 1, стор.156 (переклсати слова, виписати у словник)
Вправа 2, стор.156 (письмово)
Вправа 3, стор.157 (усно читати, перекладати)
Бажаю успіхів!
01.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Вправа1, сторінка 158 (усно) - читаємо, перекладаємо діалог
Вправа 2,стор.159 (письмово) - повторітть правила вживання часових форм дієслів в Present Simple, Past Simple, Present Perfect
Вправа 3, стор.159(письмово) - скласти запитання з поданих слів
Вправа 4, стор.159 (письмово) - переписати речення,поставити дієслова у реченнях у ІІ колонку (минулий час, Past Simple)
Бажаю успіхів!
03.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Шановні учні! Прошу активніше надсилати ваші роботи!
Сьогодні у нас урок читання. Відкрийте, будь-ласка, підручник сторінці 161. Ви бачите текст "City Grandmother, Country Grandmother".
Перекладіть його і фото ваших робіт я чекаю на Вайбер або електронну пошту.
Бажаю успіхів!
07.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Ви прочитали текст "City Grandmother, Country Grandmother".
Сьогодні вашим завданням буде дописати речення відповідно до тексту (знайти продовження речень у згаданому тексті) - вправа 2, стор.162 та виконати вправу 4, стор.162.У цій вправі ви ставите номер речення, читаєте, перекладаєе його та звертаєте увагу на підкреслене слово. Якщо до нього можна поставити запитання "хто?", то біля номера речення пишете слово Who, а якщо до речення можна поставити запитання "що", то пишемо What.
Бажаю успіхів!
08.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні завдання випробовує вашу здогадку (ex 5, p.162). Ви бачите речення, які описують загадане слово і букви цього слова, які потрібно поставити у правильному порядку (дивіться рамку). Напишіть номер речення та слово, яке ви підібрали та склали з букв.
У наступній вправі (ex.6, p.163) необхідно доповнити речення словом, яке ви самі вважаєте за потрібно написати відповідно змісту .
Бажаю успіхів!
10.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ваше завдання наступне:
Стор.164-165 – текст «Міргород» - письмовий переклад (2 частини)
Бажаю успіхів!
14.04
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Почну зпосненн вправи 4, стор.164.
Завдання - слухай і повторюй. Прочитайте і перекладіть ці порядкові числівники. Прочитайте правило стор.209 про числівник і ви все зрозумієте.
Ще пропоную вам аке завдання з мого власного друкованого зошита:
Числівник
Віні-Пух із друзями пливли по річці і
раптом на березі побачили Кролика.
Віні-Пух: Привіт, друже, що ти там робиш? Ходи до нас,
ми розважаємося і вчимося одночасно!
Кролик: Я не можу, у
мене тут господарство. Я вирощую кількісні та порядкові числівники.
Віні-Пух: А яка
різниця? Адже і ті, і ті – числівники, називай число і все.
Кролик: Не зовсім
так. Кількісні числівники називають
кількість, а порядкові – називають який за порядком. Здогадайтеся, де – які:
one – 1
|
the first - перший
|
two – 2
|
the
second - другий
|
three - 3
|
the third - третій
|
four – 4
|
the fourth - четвертий
|
five – 5
|
the fifth – п’ятий
|
six – 6
|
the sixth - шостий
|
seven - 7
|
the seventh - сьомий
|
eight - 8
|
the eighth - восьмий
|
nine – 9
|
the ninth - девятий
|
ten – 10
|
the tenth - десятий
|
fourteen - 14
|
the fourteenth - чотирнадцятий
|
sixty four - 64
|
the sixty fourth – шістдесят четвертий
|
thirty nine - 39
|
the thirty ninth – тридцять девятий
|
seventy two - 72
|
the seventy second – сімдесят другий
|
eighty three - 83
|
the eighty third – вісімдесят третій
|
Віні-Пух: Як усе це заплутано і важко. Я не
зрозумів, як утворюються порядкові числівники.
Кролик:
Доведеться дещо
запам’ятати.
one – 1
|
the first - перший
|
two – 2
|
the second - другий
|
three - 3
|
the third - третій
|
five – 5
|
the fifth – п’ятий
|
Усі інші порядкові числівники утворюються за
допомогою суфікса th:
Наприклад: Six + th = sixth (шостий).
А тепер візьміть числівники, які я сьогодні
виловив з річки і розберіть їх на порядкові і кількісні. Впишіть їх у
відповідну колонку і поряд – цифру, яку вони позначають:
One, thirty
second, the fiftieth, the one hundredth, seven, fifty four, the fifth, five,
thirteen, the twenty eighth, second, eleven, seventy nine, the sixty third, the
forty sixth.
Кількісні числівники
|
Порядкові числівники
|
Віні-Пух: Тепер я все зрозумів. Давай ми допоможемо
тобі ще й з цими
числівниками:
Кролик:
Добре. Тільки зараз
завдання буде трохи інакше. Підбери кожному кількісному числівнику пару з порядкових
числівників.
one
|
the fifth
|
two
|
the eighth
|
three
|
the seventy second
|
four
|
the thirty ninth
|
five
|
the first
|
six
|
the fourteenth
|
seven
|
the seventh
|
eight
|
the second
|
nine
|
the eighty third
|
ten
|
the sixty fourth
|
fourteen
|
the third
|
sixty four
|
the tenth
|
thirty nine
|
the fourth
|
seventy two
|
the sixth
|
eighty three
|
the ninth
|
Кролик:
Останнє завдання найважче. Із ним впораються лише найрозумніші і
найстаранніші діти. Запишіть подані числівники словами і утворіть з них
кількісні. Бажаю успіхів!
Число
|
Кількісний числівник
|
Порядковий числівник
|
1
|
||
46
|
||
67
|
||
2
|
||
5
|
||
126
|
||
23
|
||
34
|
||
55
|
||
76
|
||
88
|
||
290
|
||
14
|
||
29
|
||
132
|
||
55
|
||
47
|
Перепишіть у зошит останню таблицю і заповніть її.
Віні-Пух: Нарешті я все зрозумів про числівники. А
ви, діти?
З вправами на сторінці 166-167 ви легко впораєтеся усно.
Бажаю успіхів!
28.04Бажаю успіхів!
Вітаю відвідувачів цієї сторінки!
Сьогодні ви виконуєте вправи.1,.2, сторінка.172-173 - усно.
Після опрацювання тексту усно ви виконуєте тест до нього та отримуєте вашу оцінку одразу після уого виконання:
https://naurok.com.ua/test/holidays-in-britain-330171.html
Комментариев нет:
Отправить комментарий