Любі мої учні 3-го класу! На жаль, нам довелося змінити з вами форму спілкування. Але нічого, ми впораємось! Це наш з вами перший дистанційний урок.
Почнемо, як завжди з читання. Якщо вам не зрозуміло, як читається слово, то ваші батьки допоможуть скористуватися Гугль-перекладачем, написати це слово, натиснути на позначку і це слово буде озвучено й перекладено.
16.03
1) Повторіть, будь-ласка, назви речей у кімнаті.
2) Опрацюйте сторінки підручника 92-93
3) Виконайте завдання у робочому зошиті с.69-70 урок 3
19.03
1) Опрацюйте сторінки підручника 94-95.
2) Виконайте завдання у робочому зошиті с.71-72, урок 4
30.03
1) Опрацюйте сторінки підручника 96-97
Вправа 1, стор.96
Повторіть назви предметів, зображених на малюнку та спробуйте скласти речення з описом місценаходження предметів.
Наприклад: A cat is on the sofa. A bookcase is between the clocks.
Тепер прочитайте вправу 2, стор.96
Вправа 1, стор.96
Повторіть назви предметів, зображених на малюнку та спробуйте скласти речення з описом місценаходження предметів.
Наприклад: A cat is on the sofa. A bookcase is between the clocks.
Тепер прочитайте вправу 2, стор.96
2) Виконайте завдання у робочому зошиті с.73, урок 5
02.04
1) Опрацюйте сторінки підручника 98-99
Спочатку виписуємо слова у словник:
to feed the cat (ту від зе кет) - годувати кота
to clean the floor (ту клін зе фло) - чистити, мити підлогу
to water the plants (ту воте зе планс) - поливати рослини
to wash the dishes (ту вош зе дішез) - мити посуд
to walk the dog (ту вок зе дог) - вигулювати собаку
to lay the table (ту лей зе тейбл) - накривати на стіл
Тепер виконаємо вправу 2, стор.98
Завдання - вибрати одне з поданих слів. Як вибирати? Коли йдеться про когось, про кого можемо сказати "він", "вона", "воно", то вибираємо дієслово з -S.
I feed\feeds the cat every day.
Mary walk\ walks the dog every moring.
I often clean\cleans the floor in my room.
My sister usually water\waters the plants.
My mum usually lay\lays the table before dinner.
I wash\washes the dishes every day.
My father often walk\walks the dog.
Запишіть ці речення у зошит.
Вправу 3, с.99 виконуємо усно. Замість малюнка підставляємо нове словосполучення і слідкуємо за тим, чи потрібно до дієслова додавати -S.
Вправа 4, с.99
Підберіть до питань з першого стобчика відповіді у другому.
Також для закріплення відповідаємо на запитання вправи 5, с.99
2) Виконайте завдання у робочому зошиті с.74-75, урок 6
Бажаю успіхів!
06.04
Вітаю відвідувачів цієї сторніки!
Сьогодні ми працюємо зв сторінками підручника 100-101.
По-перше, повторимо наступні займенники:
I (ай) я - my (май) мій
he (хі) він - his (хіз) його
she (ші) вона - her (хьо) її
it (іт) воно - its (ітс) його
we (ві) ми - our (ауе) наш
you (ю) ти,ви - your (йо) твій,ваш
they (зей) вони - their (зейа) їх
Тепер виконайте вправу 1, стор.100
Вправи 2,3, 4, 5, стор.101 - усні тестові завдання.
Бажаю успіхів!
09.04
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні працюємо зі сторінками підручника 102-103.
Почнемо з віршика "Morning" (ранок):
Morning
First get up and make your bed.
(фьост гет ап енд мейк йо бед) - спочатку вставай та застеляй ліжко.
Then wash your face and ears,
(зен вош йо фейс енд іаз) - потім вмивай своє обличчя та вуха
Eat your breakfast, drink your tea,
(іт йо брекфаст, дрінк йо ті) - їж свій сніданок, пий свій чай
Say “Hello”, 1, 2, 3.
(сей хелоу, ван, ту "с"(міжзубний) рі - скажи привіт, один, два, три.
За бажанням цей вірш можна вивчити.
А тепер випишемо у зошит речення з вправи 2 ,стор.102 та вивчемо їх:
1. I get up at 7 o’clock. (ай гет ап ет севен оклок) - я встаю о 7-й годині.
2. I wash my face and ears. I clean my teeth. (ай вош май фейс енд іаз. Ай клін май тіс.)Я вмиваю своє обличчя і вуха. Я чищу свої зуби.
3. I make my bed. (ай мейк май бед). Я застеляю своє ліжко.
4. I have my breakfast. (ай хев май брекфаст) Я маю свій сніданок.
5. I say “Goodbye” and go to school.(Ай сей гуд бай енд гоу ту скул). Я кажу "До побачення і йду до школи".
Тепер треба вивчити ці речення і прочитати та перекласти усно вправи 3,4, сторінка 103.
Тепер залишилося трішки попрацювати у друкованому зошиті сторінки 79-80, урок 1.
Бажаю успіхів!
13.04
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема "Годинник" і ми працюємо з підручником на сторінках 104-105.
Нам знадобляться такі слова:
A quarter (квоте) - чверть
half (хаф) - половина
past (паст) - після
Розглянемо приклади з цими словами:
A quarter past 7 - чверть після сьомої (години)=7.15
Half past nine - половина після дев'ятої (години)= 9.30
Тепер читаємо та перекладаємо впр.1, стор.104
1. – What’s the time? (котра година)
– It’s 7 o’clock. (сьома година)
I get up at 7 o’clock. (я встаю о 7-й годині).
2. – What’s the time? (кора година)
– It’s a quarter past 7. (чверть післ сьомої=7.15)
I wash my face at a quarter past 7. (я вмиваю своє обличчя о 7.15)
3. – What’s the time? (котра година)
– It’s half past 7. (половина після сьомої)
I eat my breakfast at half past 7. (я їм свій сніданок о 7.30)
4. – What’s the time?(котра година?)
– It’s a quarter to 8. (чверть до восьмої години=7.45)
I go to school at a quarter to 8. (я йду до школи без чверті 8).
Розгляньте схему у вправі 2 на стор.104.
Перша половина означає початок години та вказує, скільки хвилин пройшло після (past) якої години. Друга половина показує, скільки хвилин не вистачає до якої години.
Вправа 4, стор.105
Складіть письмово запитання та запишіть відповіді:
What time do you (get up, eat lunch,come to school,do your homework)
What time do your lessons start?
What time do you leave school? What time do you watch TV?
Тепер виконайте вправу 5, стор.105 письмово.
Бажаю успіхів!
16.04
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема "Робочий день мого друга" і ми працюємо з підручником на сторінках 106-107.
Прочитайте і перекладіть текст вправи 1 на сторінці 106.
Виконайте усно завдання до тексту (вправа 2, сторінка 106).
Подивіться на малюнки (вправа 3, сторінка 107) та розкажіть англійською, що Енн робить протягом дня.
Завдання 5, сторінка 107, виконайте письмово.
Бажаю успіхів!
23.04
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема "Минулий час" і ми працюємо з підручником на сторінках 108-109.
Запам'ятаємо, що
is (є у однині) - was(воз - був, була, було)
are (є у множині) - were (вьо - були)
wasn't (вознт - не був) = was not (воз нот)
were not (вьо нот - не були) = weren't (вент - не були)
today (тудей) - сьогодні
yesterday (єстеді) - вчора
now (нау) - зараз
Тепер прочитайте вправи 1,2, сторінка 108
Вправу 3, стор.109 читаємо, перекладаємо усно, а вправу 4, сторінка 109 виконуємо письмово.
Бажаю успіхів!
27.04
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема "Минулий час" і ми працюємо з підручником на сторінках 109-111.
Згадаємо слова:
Was (воз) - був, була, було
Was not (wasn't) (воз нот - вознт) - не був, не була, не було
Were (вьо) - були
Were not (weren't) - (вьо нот - вьонт) - не були
Перевіримо, як ви виконали вправу 4, сторінка 109.
1. It is Monday today. The children are at school now.
2. It was Sunday yesterday and they were at home.
3. Kim wasn't at her grandmother’s yesterday. She was at home.
4. Mum and Dad weren't at work yesterday. They were in the village.
З цієї вправи ми бачимо, що в одному місці діючі особи у реченні були, а в іншому не були.
Тепер виконаємо письмово завдання 5, сторінка 109.
school. There were five lessons yesterday. My parents weren't at
work yesterday. They were in the village yesterday.
Продовжуємо прцювати усно з цим матеріалом.
Вправа 1, сторінка 110. Скажемо усно, де були діти:
At nine o’clock yesterday Tom was in bed.
At nine o’clock yesterday Jane was in bed.
At nine o’clock yesterday John was at the cinema.
At nine o’clock yesterday Becky was at the circus.
Тепер виконаємо вправу 2, сторінка 110. Мета цих завдань - навчитися користуватис словами "був-не був", "були-не були". Прочитаємо усно та заповнимо пропуски:
Last Thursday night Alex was in bed. (Минулого четверга вночі Алекс був у ліжку).
It was dark. (Було темно).
The moon was in the sky. (Місяць був у небі).
The windows were shut. (Вікна були закриті).
Last Friday morning Alex wasn’t in bed. (Минулого ранку у п'ятницю Алекс не був у ліжку).
It wasn't dark. (Не було темно).
The moon wasn't in the sky. (Місяць не був у небі).
The windows weren't shut. (Вікна не були закриті).
Тепер прочитаємо усно вправу 3, сторінка 111.
І я чекаю на фото ваших виконаних завдань письмової вправи 5, сторінка 111.
Бажаю успіхів!
30.04
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема "Минулий час" і ми працюємо з підручником на сторінках 112-113.
Запишемо слова:
a playground - ігровий майданчикa pond - ставок
a wet dog - мокрий пес
Тепер прочитайте та перекладіть усно вправу 2 ,сторінка 112.
У вправі 3, сторінка 113 треба усно сказати, де були люди, зображені на малюнку.
Бажаю успіхів!
04.05
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема "Минулий час" і ми працюємо з підручником на сторінках 114-115.
Сьогодні ми познайомимося з правильними і неправильними дієсловами минулого часу. Для цього я пропоную вам уривок зі свого друкованого зошита:
Past Indefinite (Simple)
Білосніжка:
Ці дві гори – дві великих
групи дієслів. Одна група дієслів вирішила переходити у минулий час за правилом, тобто
додаючи закінчення -ed.
Наприклад: To live – lived. Дописали до дієслова закінчення –ed і все, воно вже у минулому часі.
А інша гора – це неправильні дієслова. Вони не
хочуть переходити у минулий час за правилом і вигадали власні викрутаси. Ось
подивися:
make (робити) - made (робив)
have (мати) - had (мав)
go (ходити) - went (ходив)
come (приходити) - came (прийшов)
do (робити)- did (робив)
Прочитайте, перекладіть та порівняйте тексти на сторінці 114 та виконайте завдання на сторінцф 115.
Бажаю успіхів!
07.05
Вітаю відвідувачів сторінки!
Сьогодні наша тема " Що робили мої друзі вчора" і ми працюємо з підручником на сторінках 116-117.
Прочитайте та перекладіть письмово вправу 1, сторінка 116.
Впрау 2, на цій же сторінці, виконайте письмово - погодьтеся або не погодьтеся з твердженнями. Записуйте номер речення та Yes\No.
Вправу 4, сторінка 117 виконайте усно (читання, переклад). у вправі 5, сторінка 117 оберіть усно правильний варіант відповіді.
Бажаю успіхів!
Прочитайте та перекладіть письмово вправу 1, сторінка 116.
Впрау 2, на цій же сторінці, виконайте письмово - погодьтеся або не погодьтеся з твердженнями. Записуйте номер речення та Yes\No.
Вправу 4, сторінка 117 виконайте усно (читання, переклад). у вправі 5, сторінка 117 оберіть усно правильний варіант відповіді.
Бажаю успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий